Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Asistent Administrativ
Angajator: | BIA Human Capital Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.10.2023 |
Job remote: | On-site |
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
Minim 2 ani experienta intr-un post similar;
Cunoașterea MS Office (Outlook, Word, Excel) la un nivel avansat este obligatorie;
Cunoașterea limbii engleze este necesara;
Excelente abilitati de comunicare si relationare, de organizare, de urmarire a tuturor sarcinilor alocate, de responsabilitate.
Colaboreaza cu departamentul Financiar privind documentele lunare care se emit;
Intocmirea si implementarea circuitului de achizitii, formulare si proceduri de lucru pentru echipamente si servicii;
Actualizeaza informatiile in sistemul intern de gestiune;
Coordonarea operatiunilor administrative: intretinerea cladirilor, servcii de securitate, servicii de curierat, achizitii de protocol;
- Al 13-lea salariu
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Abonament Bookster
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la