Manager magazin Tezyo Alba Iulia Shopping City

Angajator: OTTER DISTRIBUTION
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 23.09.2023
    Job remote: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Otter Distribution este o companie romaneasca, infiintata in anul 1997 si are ca obiect de activitate comercializarea produselor de incaltaminte, marochinarie si accesorii. Primul magazin Otter a fost deschis in anul 1999, iar de atunci continuam sa ne dezvoltam din dorinta de a oferi consumatorilor nostri, incaltaminte, posete si accesorii calitative, confortabile si rafinate conform noilor tendinte, dar si un portofoliu larg de branduri in voga.

    Cerinte

    Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:

    Ceea ce ar fi nevoie:
    - Minim studii medii;
    - Cunostinte dе utilizare PC;
    - Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci?

    - Organizezi activitatea din magazin;
    - Supervizezi si evaluezi activitatea angajatilor din subordine si te implici in imbunatatirea performantelor lor profesionale;
    - Participi activ la procesul de vanzare;
    - Asiguri evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;
    - Stabilesti si asiguri stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;
    - Asiguri primirea, depozitarea in conditii corespunzatoare si eliberarea cu documente legale a produselor ce se comercializeaza prin magazin;
    - Realizezi evidenta intrarilor si iesirilor fondului de marfa si raportezi zilnic volumul vanzarilor;
    - Raspunzi de respectarea prevederilor si reglementarilor interne.

    Ceea ce oferim:

    - Pachet salarial format din: salariu fix, comision din vanzari, bonuri de masa, decont transport;
    - Training specializat;
    - Mediu de lucru placut si profesionist;
    - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.