Manager magazin Tezyo Alba Iulia Shopping City

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTTER DISTRIBUTION active.


Vezi toate job-urile Manager magazin Tezyo Alba Iulia Shopping City active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: OTTER DISTRIBUTION
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Actualizat la: 22.10.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Otter Distribution este o companie romaneasca, infiintata in anul 1997 si are ca obiect de activitate comercializarea produselor de incaltaminte, marochinarie si accesorii. Primul magazin Otter a fost deschis in anul 1999, iar de atunci continuam sa ne dezvoltam din dorinta de a oferi consumatorilor nostri, incaltaminte, posete si accesorii calitative, confortabile si rafinate conform noilor tendinte, dar si un portofoliu larg de branduri in voga.

    Cerinte

    Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:

    Ceea ce ar fi nevoie:
    - Minim studii medii;
    - Cunostinte dе utilizare PC;
    - Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci?

    - Organizezi activitatea din magazin;
    - Supervizezi si evaluezi activitatea angajatilor din subordine si te implici in imbunatatirea performantelor lor profesionale;
    - Participi activ la procesul de vanzare;
    - Asiguri evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;
    - Stabilesti si asiguri stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;
    - Asiguri primirea, depozitarea in conditii corespunzatoare si eliberarea cu documente legale a produselor ce se comercializeaza prin magazin;
    - Realizezi evidenta intrarilor si iesirilor fondului de marfa si raportezi zilnic volumul vanzarilor;
    - Raspunzi de respectarea prevederilor si reglementarilor interne.

    Ceea ce oferim:

    - Pachet salarial format din: salariu fix, comision din vanzari, bonuri de masa, decont transport;
    - Training specializat;
    - Mediu de lucru placut si profesionist;
    - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei.