Contabil Junior (Firma Austriaca Asigurari)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior (Firma Austriaca Asigurari) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: QLT® Group România | Recrutare
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2023
    Job remote: Hybrid-Mixt (Partially Remote)
    Scurta descriere a companiei

    MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare

    Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.

    Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.

    "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"

    Cerinte

    Companie de asigurare austriacă cu o tradiție de peste 75 de ani în sectorul agricol și cu o prezență în 6 țări europene, printre care și România, angajează un contabil, part-time, în regim hybrid.

    Cerințe:
    • Studii economice superioare
    • Cunoștințe de limba engleză; Limba germană, prezintă un avantaj
    • Cunoștințe de MS Office (Word, Excel, Acrobat) și operare soft contabil ERP (de preferat Navision)
    • Atenție sporită la detalii; Punctualitate
    • Respectarea termenelor limită
    • Capacitate de gestionare a diferitelor situații și prioritizarea activităților
    • Abilități de comunicare excelente și competență de lucru în echipă

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    • Înregistrarea zilnică a operațiunilor contabile
    • Alocarea încasărilor în sistem
    • Înregistrarea și operarea plăților
    • Verificarea și înregistrarea documentelor primare
    • Suport în pregătirea diverselor situații și rapoarte
    • Suport în relația cu partenerii

    Alte informatii

    Ofertă:
    • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
    • Full-time (8h/zi, L-V, 3 zile homeoffice + 2 zile birou)
    • Asigurare medicală privată
    • Decontare transport
    • Compensație pentru teleworking
    • Teambuilding & Traininguri
    • Laptop & Telefon
    • Locație birou: București, sector 1 (10 min de metrou stația Aurel Vlaicu)

    Salariu

    5000 - 6000 RON

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Asigurare medicala
    • Indemnizatie telemunca / decontare utilitati
    • Decontarea transportului
    • Teambuilding-uri / excursii