Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Sef Serviciu Executari/ Manager Departament Recuperari creante
Angajator: | EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2023 |
Job remote: | On-site |
Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.
Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.
Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept;
Cunoasterea dispozitiilor legale privind procedura de executare silita;
Experienta profesionala in cadrul unui birou de executor judecatoresc si experienta profesionala in domeniul recuperarii creantelor reprezinta un avantaj;
Cunostinte dе operare PC, Microsoft Office;
Abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva;
Supraveghează procedurile judiciare de recuperare a creantelor societatii;
Supraveghează procedurile execuționale în cadrul dosarelor de executare silită în care societatea are calitatea de creditoare; întocmește și actualizează situații din care sa reiasă stadiul procedurii de executare silită pentru fiecare client; urmărește activ procedurile de executare silită în cadrul dosarelor de executare în care societatea are calitatea de creditoare;
Urmărește activ procedurile de judiciare în cadrul dosarelor aflate pe rolul instantelor de judecata în care societatea este parte; întocmește și actualizează situații din care sa reiasă stadiul procedurii judiciare în cadrul dosarelor aflate pe rolul instantelor de judecata în care societatea este parte;
Emite rapoarte asupra procedurii de executare silită/procedurii judiciare către Consiliul de Administrație al societății;
Coordoneaza activitatea de recuperare a creantelor la nivel de societate;
Contacteaza clientii societatii in vederea recuperarii creantelor datorate;
Avizează toate actele ce antrenează răspunderea societăţii, pe care le analizează cu toată exigenţa din punct de vedere al cerinţelor legii, precum şi sub aspect formal;
Redactează documente ale societății, le avizează din punct de vedere al legalităţii şi le transmite numai după aprobarea de către conducerea societăţii sau de persoanele desemnate de asociaţi;
Participă la elaborarea diverselor proceduri ce privesc activitatea societăţii, inclusive a instrucţiunilor de lucru si sa documentelor emise in aplicarea acestora;
Participă in calitate de membru in cadrul Comitetul de Administrare a Riscurilor la nivel de societate;
Acordă îndrumare tuturor compartimentelor şi punctelor de lucru ale societăţii, pentru desfăşurarea activităţii acestora în condiţiile legii;
Reprezintă interesele societății în relația cu RNPM, Oficiul Registrului Comerțului, notariate, primarii, precum și cu alte instituții, autorități publice, organe de justitie, etc;
In eventualitatea executării silite a oricărui debitor care nu și-a respectat obligațiile contractuale, va demara întreaga procedură de executare, luând legătura și menținând colaborarea cu executorul judecatoresc care va acționa în vederea recuperării debitului;
Efectuează şi avizează modificarea actelor societăţii si transpunerea acestora in activitatea societatii, ca urmare a dispoziţiilor Adunării Generale a Actionarilor/Consiliului de Administratie/superiorilor directi, conform prevederilor legale;
Duce la indeplinire si alte sarcini trasate de conducerea societatii, cu respectarea prevederilor legale și competențelor atribuite.
Beneficii:
Salariu motivant: - nivel Junior - minim 4000 lei NET/ nivel Middle - minim 5000 lei NET/ nivel Senior - minim 6000 lei Net;
Tichete de masa – 30 lei tichet/ zi lucrata ( cca. 600 lei/lunar) ;
Contract individual de munca pe o perioada nedeterminata;
Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabilia si cu potential;
Mediu de lucru placut, oportunitati de dezvoltare profesionala;
Descrierea companiei:
Easy Credit este o societate romaneasca pe actiuni, infiintata in anul 2009. Compania este una specializata in acordarea de imprumuturi nebancare, autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Easy Credit ofera credite cu garantie imobiliara, credite nebancare sau credite rapide, oricarei persoane cu varsta mai mare de 18 ani, imprumuturi ce pornesc de la 5 000 lei si pot ajunge pana lalei.
Scopul principal al companiei este acela de a raspunde nevoilor clientilor sai prin produse si servicii de creditare competitive. Easy Credit acorda clientilor sai o grija deosebita, caracteristicile sale principale fiind: - rapiditate - dobanda fixa pe toata perioada contractului - conditii flexibile de acordare a creditului - perioada maxima de rambursare pana la 5 ani - fara comisioane ascunse ( comision de acordare, comision de analiza a dosarului, de administrare sau de rambursare anticipata ).
Ca angajator, Easy Credit isi doreste o colaborare cat mai lunga si productiva, iar pentru asta rasplateste munca angajatilor sai cu un salariu atractiv si un mediu de lucru placut si dinamic ce ofera perspectiva de dezvoltare a carierei viitoare.
Cu o echipa tanara si dornica de socializare, astfel ca mediul de lucru sa fie unul extrem de relaxat si placut, compania ia in considerare ideile oamenilor din echipa si le da posibilitatea sa evolueze si sa avanseze in domeniul financiar.
Punand accentul pe profesionalism si pe calitate, Easy Credit isi doreste sa transforme afacerea in una cunoscuta si apreciata la nivel national. Daca te regasesti in descrierea noastra, esti o persoana activa, energica si ambitioasa, dornica sa experimenteze si sa evolueze in domeniul financiar, punand accent pe calitate si profesionalism, atunci postul oferit de noi poate fi un prim pas pentru cariera ta de succes.
Te asteptam sa faci parte din echipa Easy Credit.
Raporteaza eroarea la