Secretara / Receptionera

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Secretara / Receptionera active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr

    Cerinte

    - Nivel de educaţie mediu sau superior;
    - Experienţă minimă de un an în activităţi de secretariat/recepţie;
    - Abilităţi în rezolvarea problemelor şi gestionarea conflictelor;
    - Capacitate de organizare;
    - Cunoştinţe în utilizarea programelor din pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
    - Familiaritate cu sistemul SAP sau alte sisteme ERP - constituie un avantaj;
    - Limba română vorbită fluent;
    - Limba engleză fluent (nivel minim B2).

    Responsabilitati

    - Preluarea și transferul apelurilor telefonice.
    - Oferirea de informații solicitate de clienți, furnizori și angajați legate de activitatea de recepție;
    - Furnizarea de informații, primirea și îndrumarea vizitatorilor în sălile de discuții.
    - Gestionarea corespondenței și distribuirea acesteia către angajați, precum și expedierea plicurilor și coletelor.
    - Recepționarea, înregistrarea, distribuirea și arhivarea documentelor.
    - Crearea de referate în sistemul SAP pentru diverse servicii și efectuarea recepției în sistem.
    - Rezervarea serviciilor de călătorie ale angajaților (camere de hotel, bilete de avion, bilete de tren, evenimente) în conformitate cu regulamentele și instrucțiunile date de conducere.
    - Gestionarea diverselor registre conform procedurilor și regulamentelor interne.
    - Respectarea instrucțiunilor și solicitărilor primite de la Office Manager pentru îndeplinirea sarcinilor de recepție.
    - Efectuarea comenzilor de protocol, papetărie, birotică, arhivare etc.
    - Oferirea de suport în proiectele coordonate de Office Manager, conform procedurilor și regulamentelor interne și a indicațiilor primite.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>