Responsabil Informatii Tehnice si Asistenta Diagnostic Nissan (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Informatii Tehnice si Asistenta Diagnostic Nissan (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.10.2023
    Job remote: Remote(de acasa)
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    -Studii superioare Tehnice (Specialitatea Autovehicule Rutiere, Mecanica, Transporturi, sau echivalent);
    -Limbi straine: Engleza – nivel avansat (inclusiv limbaj tehnic). Limba Franceza constitue un avantaj;
    -Bune aptitudini de comunicare;
    -Buna cunoastere a sistemelor electrice, electronice, mecanice si diagnostic vehicul;
    -Curios, autodidact si cu spirit de initiativa;
    -Orientare catre client si rezultat;
    -Competente Digitale: Microsoft Office (bune cunostinte Excel si Powerpoint), SharePoint, Outlook, alte aplicatii informatice, precum si o cunoastere foarte buna in operare PC;
    -Experienta practica intr-un atelier de reparatii autovehicule constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    -Asigură asistență tehnică nivel 2 pentru toate subiectele referitoare la Documentație post-vânzare și Diagnostic vehicul;
    -Asigură suport pe activitatea de coduri vehicule;
    -Asigură asistență tehnică pe reparații și diagnostic (documentația tehnică, instrumentele de diagnostic, software și informații);
    -Asigură asistență tehnică pe conformitatea pieselor și accesoriilor precum și a montabiliăţii lor;
    -Asigură asistență pe inspecția de pre-livrare vehicul la client;
    -Asigură asistență în campaniile de rechemare a vehiculelor în service;
    -Asigură asistență pe operații de întreținere vehicul și documentație client;
    -Răspunde de calitatea și termenele de realizare a lucrărilor efectuate în cadrul activității.

    Alte informatii

    Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Indemnizatie telemunca / decontare utilitati
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa