Team Leader Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Team Leader Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    Știi că te potrivești dacă:

    • Ai orientare catre client si abilitati organizatorice;
    • Esti o persoana proactiva, atenta la detalii;
    • Ai bune cunostinte de utilizare a calculatorului si a pachetului Microsoft Office;
    • Ai experienta pe o pozitie similara (reprezinta un avantaj).

    Responsabilitati

    Ce vei face în echipa noastră:

    • Intampinarea clientilor, a vizitatorilor si a furnizorilor externi;
    • Stabilirea unei bune relatii cu clientul si abordarea unei atitudini proactive fata de cerintele acestuia;
    • Rezervarea salilor de sedinte;
    • Coordonarea intregii corespondente postale (inregistrarea, pregatirea si distribuirea coletelor/plicurilor);
    • Gestionarea accesului parcarii si securitatii (carduri acces);
    • Plasarea comenzilor de birotica;
    • Inregistrarea si actualizarea comenzilor in platforma Ariba;
    • Inregistrarea deconturilor in Fiori.

    Alte informatii


    Te bucuri de beneficii precum:

    • Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
    • Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Tazz, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
    • Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
    • Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Atlas;
    • Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare;
    • Un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central să se potrivească modului de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le-am echipat cu tehnologie de ultimă generație.

    Ești curios să afli mai multe despre următorul pas din cariera ta? Aplică acum și, dacă te potrivești cu rolul dorit, te vom contacta pentru a stabili un interviu!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (286)