Personal Assistant

This job is no longer active!

View all jobs Randstad România active


View all jobs Personal Assistant active on Hipo.ro

View all jobs Marketing active on Hipo.ro

View all jobs Media - Journalism active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: Randstad România
Domain:
  • Marketing
  • Media - Journalism
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 29.08.2023
    Remote work: On-site
    Short company description

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Requirements

    • Experiență anterioară pe unul dintre rolurile: Personal Assistant / Asistent Manager / Social Media Assistant / Junior Brand Manager / Marketing Assistant;
    • Limba engleză nivel avansat scris/vorbit;
    • Abilități de utilizare Excel și Power Point avansat;
    • Abilități de utilizare Canva;
    • Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a task-urilor;
    • Proactivitate, atenție la detalii și adaptabilitate;
    • Disponibilitate pentru deplasări în țară și în străinătate;
    • Permis categoria B;

    Responsibilities

    • Vei menține calendarul clientului; 
    • Vei participa la diverse evenimente și întâlniri alături de antreprenor;
    • Vei menține un nivel ridicat de confidențialitate și discreție în privința afacerilor și a vieții private ale angajatorului;
    • Te vei ocupa de organizarea aranjamentelor de călătorie și procesarea documentelor de călătorie;
    • Vei crea conținut pentru Social Media (Facebook/Instagram);
    • Vei avea în gestiune și alte sarcini administrative (evidența facturilor, vei realiza minutele după întâlnirile de business);

    Other info

    Ce îți putem oferi?
    • Salariu atractiv în funcție de experiență;
    • Tichete de masă 30 de lei/zi lucrătoare;
    • 40% reducere la produsele comercializate într-un showroom cunoscut din București;
    • Contexte în care poți face networking și îți poți dezvolta noi skill-uri;


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (79)