Consultant vânzări- Cluj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FlexiWork Recruitment active.


Vezi toate job-urile Consultant vânzări- Cluj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: FlexiWork Recruitment
Domeniu:
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 29.08.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    FlexiWork Recruitment oferă servicii de recrutare personal, indiferent de de domeniul de activitate și specificul companiei partenere. Echipa noastră pune pasiune în fiecare proiect, se implică în cultura organizațională pentru a descoperi valorile companiei și devin parte din misiunea acesteia. Ne place să inovăm, să adoptăm cele mai bune și nebune strategii de atragere a candidaților potriviți și mai ales ne place să reușim să ne atingem obiectivele.
    Credem în oameni, în forța nemărginită a resursei umane și ne dorim să te cunoaștem, să descoperim împreună valoarea adăugată pe care o poți aduce în cadrul unui proiect. Your dream is our dream.

    Cerinte

    Recrutăm Consultant Vânzări pentru clientul nostru, furnizor de echipamente medicale:
    📌Punct de lucru: Cluj

    CERINȚE:
    • Studii superioare sau postliceală
    • Experiență în relații cu clienții de minim 1 an;
    • Abilități de comunicare și relaționare;
    • Abilități de organizare, prioritizare și orientare spre rezultate;
    • Cunoștințe solide de operare PC: MS Office;
    • Cunoștințe de limba engleză- nivel mediu;
    • Persoană determinată, calmă și pozitivă.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚI:
    • Vei gestiona portofoliul de clienți, venind în întâmpinarea nevoilor acestora;
    • Vei consilia telefonic pacienții din portofoliul existent;
    • Vei actualiza constant baza de date;
    • Vei procesa documente administrative ale departamentului;
    • Vei asigura în mod eficient comunicarea interdepartamentală și fluxul de documente;
    • Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii și proceduri de lucru;
    • Vei primi suportul managerului de departament de fiecare dată când vei avea nevoie;
    • Vei primi feedback de la managerul tău privind activitatea desfășurată, astfel încât să puteți identifica împreună nevoile tale de training și dezvoltare.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    • Program: L-V- 08:00-16:30;
    • Salariu între 2500-3000 de lei Net;
    • Tichete de masă 15 lei/ziua lucrată;
    • Traininguri de vânzări, comunicare și coaching individual;
    • Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Buzau, Cluj Napoca, Timisoara,

    Cluj Napoca, Floresti,

    Vezi job-uri similare (38)