Branch Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Working4U Exclusive active.Vezi toate job-urile Branch Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | Working4U Exclusive |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.08.2023 |
Remote work: | On-site |
WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.
Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestora
Suntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte.
Studii superioare finalizate;
Experienta pe un rol similar intr-un domeniu conex (Branch Manager, Director Logistica, etc.);
Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
Cunoasterea pietei locale, a principalilor potentiali clienti si concurenti;
Bune cunostinte de gestiune stocuri si experienta in utilizarea unui soft de gestiune;
Cunoasterea legislatiei aferente activitatilor de transport si logistica;
Bune abilitati de coordonare si prioritizare;
Bune abilitati de comunicare si interrelationare atat cu personalul din subordine cat si cu clientii si furnizorii companiei;
Coordonarea tuturor operatiunilor branch-ului din Cluj si a departamentelor aferente (Vanzari, Expeditii, Logistica, HR);
Intocmirea bugetului anual in baza istoricului si a planului de dezvoltare stabilit si urmarirea atingerii obiectivelor;
Identificarea de posibilitati de imbunatatire ale procedurilor/fluxului operational;
Planificarea si organizarea gestiunii si a inventarierii anuale impreuna cu Managerul de Depozit;
Reprezentarea companiei in relatiile cu autoritatile, partenerii si clientii locali;
Mentinerea legatunii cu Managerii de Departamente pentru asigurarea unei bune functionari a activitatii zilnice si tratarea punctuala a situatiilor care pot aparea;
Asigurarea respectarii procedurilor interne, a legislatiei in vigoare si mentinerea standardelor de calitate ridicate;
Intocmirea de rapoarte de activitate periodice pentru Directorul General al companiei;
Participarea la negocierea contractelor de transport;
Monitorizarea corectitudinii documentelor;
Monitorizarea desfasurarii activitatii;
Beneficii:
Pachet salarial extrem de motivant;
Tichete de masa;
Bonusuri lunare si anuale pentru atingerea obiectivelor;
Masina de serviciu full-time;
Asigurare medicala premium;
Prime de Sarbatori;
Oportunitatea de a implementa o viziune proprie in consolidarea noului branch din Cluj;
- Bonus de performanta
- Bonus anual
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Decontarea transportului
- Program de lucru flexibil
- Laptop
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Loc de parcare
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Site Manager (Warehouse & Transport services) Aplica fara CV | |
Procurement Manager Cluj Napoca, Turda, | |
Logistics Procurement Planner, CljP Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la