Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
General Manager Assistant & Specialist SMC
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile General Manager Assistant & Specialist SMC active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.08.2023 |
Remote work: | On-site |
Suntem in cautarea unei persoane motivante si deschise pentru pozitia de General Manager Assistant & Specialist SMC. Daca esti o persoana comunicativa, cu o atitudine pozitiva si abilitati excelente de organizare, te adaptezi usor la schimbari si ai cunostinte solide in utilizarea aplicatiilor Microsoft, atunci aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine! Responsabilitatile tale vor include:
- Organizarea si monitorizarea agendei Directorului General;
- Asistenta in pregatirea documentelor de informare, a minutelelor sedintelor, rapoartelor si prezentarilor;
- Transmiterea deciziilor catre departamentele implicate si urmarirea implementarii acestora;
- Dezvoltarea si imbunatatirea proceselor prin aplicarea celor mai bune practici;
- Gestionarea implementarii modificarilor la nivel de organizatie, conform instructiunilor primite;
- Actualizarea constanta a informatiilor privind diverse proiecte;
- Intocmirea prezentarilor si rapoartelor de business in Excel si PowerPoint;
- Respectarea prevederilor sistemului de management integrat aplicabile locului de munca;
- Monitorizarea actualizarii procedurilor si instructiunilor de lucru si asigurarea corectitudinii acestora;
- Elaborarea si implementarea procedurilor si instructiunilor de lucru;
- Colaborarea cu consultantii in domeniul sistemului de management integrat pentru mentinerea performantei acestuia.
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft (Excel, Word, PowerPoint etc.);
- Cunostinte avansate de limba engleza (nivel – C1/C2);
- Capacitate de a lucra la biroul nostru din Bucuresti, conform programului business Luni-Vineri: 9:00 – 18:00.
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Abonament medical la o retea de clinici private;
- Abonament Bookster;
- Oportunitati de crestere si dezvoltare profesionala;
- Acces permanent la cursuri si programe de invatare;
- Lucrul intr-o echipa profesionista, performanta si prietenoasa.
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Operations Specialist with French Hybrid | |
Order Management Specialist Aplica fara CV | |
Lead Customer Experience Specialist with German Hybrid | |
Vezi job-uri similare (116) |
Raporteaza eroarea la