General Manager Assistant & Specialist SMC

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile General Manager Assistant & Specialist SMC active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.08.2023
    Remote work: On-site

    Suntem in cautarea unei persoane motivante si deschise pentru pozitia de General Manager Assistant & Specialist SMC. Daca esti o persoana comunicativa, cu o atitudine pozitiva si abilitati excelente de organizare, te adaptezi usor la schimbari si ai cunostinte solide in utilizarea aplicatiilor Microsoft, atunci aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine! Responsabilitatile tale vor include:

    • Organizarea si monitorizarea agendei Directorului General;
    • Asistenta in pregatirea documentelor de informare, a minutelelor sedintelor, rapoartelor si prezentarilor;
    • Transmiterea deciziilor catre departamentele implicate si urmarirea implementarii acestora;
    • Dezvoltarea si imbunatatirea proceselor prin aplicarea celor mai bune practici;
    • Gestionarea implementarii modificarilor la nivel de organizatie, conform instructiunilor primite;
    • Actualizarea constanta a informatiilor privind diverse proiecte;
    • Intocmirea prezentarilor si rapoartelor de business in Excel si PowerPoint;
    • Respectarea prevederilor sistemului de management integrat aplicabile locului de munca;
    • Monitorizarea actualizarii procedurilor si instructiunilor de lucru si asigurarea corectitudinii acestora;
    • Elaborarea si implementarea procedurilor si instructiunilor de lucru;
    • Colaborarea cu consultantii in domeniul sistemului de management integrat pentru mentinerea performantei acestuia.
    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate;
    • Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft (Excel, Word, PowerPoint etc.);
    • Cunostinte avansate de limba engleza (nivel – C1/C2);
    • Capacitate de a lucra la biroul nostru din Bucuresti, conform programului business Luni-Vineri: 9:00 – 18:00.
    Ce iti oferim:
    • Pachet salarial motivant;
    • Tichete de masa;
    • Abonament medical la o retea de clinici private;
    • Abonament Bookster;
    • Oportunitati de crestere si dezvoltare profesionala;
    • Acces permanent la cursuri si programe de invatare;
    • Lucrul intr-o echipa profesionista, performanta si prietenoasa.
    Daca esti interesat/a si consideri ca indeplinesti cerintele de mai sus, te incurajam sa aplici acum. Alatura-te echipei noastre si hai sa ne cunoastem mai bine! Diversitatea si incluziunea fac parte din misiunea noastra si oferim oportunitati egale tuturor!

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (116)