Administrator cumparari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Administrator cumparari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.06.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Rolul acesta presupune sa:

    - monitorizezi nivelul stocului actual;
    - elaborezi comenzi in functie de necesar;
    - iei masuri urgente pentru diminuarea out of stockului;
    - analizezi suprastocul sau articolele in periocol de expirare si propui solutii superiorului si achizitorilor;
    - determini necesarul de marfa
    - plasezi comenzi catre furnizori
    - oferi suport si analiza pentru achizitori

    Responsabilitati

    Te asteptam in cadrul companiei noastre daca:

    - ai finalizat studii superioare;
    - ai experienta in retail/logistica;
    - ai cunostinte bune de limba engleza (limba germana reprezinta un avantaj);
    - ai cunostinte privind utilizarea calculatorului: MS Office (Excel – nivel avansat);
    - ai capacitatea de agestiona baze de date mari, respective de analiza si sinteza a datelor;
    - te consideri o persoana organizata;
    - esti atent la detalii;
    - ai spirit antreprenorial si esti orientat spre rezultate;
    - ai capacitatea de a lucra atat independent dar si in echipa;

    Alte informatii

    Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si ne dorim pentru angajati sa gaseasca usor un echilibru intre viata personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de:

    - tichete de masa acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
    - asigurare medicala privata;
    - acces la biblioteca Bookster, de unde se pot imprumuta carti in mod gratuit;
    - zile suplimentare pentru concediu de odihna
    - zi libera platita de ziua ta de nastere;

    .....si multe altele!

    .

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 3500 RON NET / luna
    BUCURESTI, Chitila,

    Hybrid

    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,