Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
OFITER BANCAR CALL CENTER - CARDURI
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Exim Banca Românească active.Vezi toate job-urile OFITER BANCAR CALL CENTER - CARDURI active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Exim Banca Românească |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.07.2023 |
Remote work: | On-site |
EximBank este o banca romaneasca, infiintata in 1992, avand ca actionar majoritar statul roman.
Din ianuarie 2023, EximBank a devenit o banca universala de top, dupa preluarea Bancii Romanesti, ocupand pozitia 8 in clasamentul bancilor dupa activele administrate.
Misiunea noastra este sa crestem prosperitatea in Romania, sa construim parteneriate durabile pentru bunastarea sociala si performanta economica a clientilor nostri. Iar pentru aceasta trebuie sa fim constanti si ambitiosi si sa fim dispusi noi insine sa crestem.
Romania creste cu NOI!
#mandrucalucrezlaEximBancaRomaneasca
Te asteptam in echipa Exim Banca Romaneasca!
Alatura-te echipei noastre! Rolul pregatit pentru tine este de:
OFITER BANCAR CALL CENTER - CARDURI
Directia Carduri/Departament Operatiuni Carduri - Serviciu Call Center
Ne dorim sa ai:
• experiență anterioară in activitatea de call center/asistenta/servicii clientela - minim 6 luni;
• studii superioare;
• limba engleza – la nivel conversational mediu
• cunoștințe bune pachetul MS Office;
• bune abilitati de comunicare (verbal si scris)
• capabil sa lucreze din proprie initiativa
• adaptabilitate la schimbare (acceptare idei noi, rezolvare solicitari multiple, incertitudini si ambiguitati)
• capacitate de concentrare si atentie la detalii
• rezistenta la stres
Principalele tale responsabilități vor fi:
• sa asiguri, telefonic, asistenta operativa detinatorilor de carduri emise si sa oferi, potentialilor clienti informatii despre produsele si serviciile banii
• sa acorzi asistenta 24h/7, telefonic, detinatorilor de carduri emise ( blocare/deblocare card, reemitere card, resetare/reemitere PIN, informatii privind sume de plata, taxe sau comisioane aplicate/aplicabile, aplicare/anulare planuri de rate, activare/dezactivare serviciu SMS Alert, activare/dezactivare functii de utilizare a cardului pe Internet, verificare tranzactii, e.t.c)
• sa oferi, telefonic, informatii la nivel primar despre produsele de creditare si retail pentru persoane fizice , transmitand mai departe lead-urile de vanzare catre sucursale ( caracteristici produse, conditii de eligibilitate, venituri acceptate, simulari de produse)
• sa acorzi asistenta de urgenta - blocarea dizpozitivului Digipass, in caz de pierdere a acestuia - clientilor utilizatori ai serviciului de internet banking
Ce îți oferim:
• Un mediu de lucru profesionist și dinamic
• Pachet de beneficii atractiv
• Posibilitatea de a-ți construi o carieră în domeniul bancar
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Call Center Officer - Divizia Operatiuni BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (174) |
Raporteaza eroarea la