OFITER BANCAR CALL CENTER - CARDURI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Exim Banca Românească active.


Vezi toate job-urile OFITER BANCAR CALL CENTER - CARDURI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Exim Banca Românească
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EximBank este o banca romaneasca, infiintata in 1992, avand ca actionar majoritar statul roman.

    Din ianuarie 2023, EximBank a devenit o banca universala de top, dupa preluarea Bancii Romanesti, ocupand pozitia 8 in clasamentul bancilor dupa activele administrate.

    Misiunea noastra este sa crestem prosperitatea in Romania, sa construim parteneriate durabile pentru bunastarea sociala si performanta economica a clientilor nostri. Iar pentru aceasta trebuie sa fim constanti si ambitiosi si sa fim dispusi noi insine sa crestem.

    Romania creste cu NOI!

    #mandrucalucrezlaEximBancaRomaneasca

    Cerinte

    Te asteptam in echipa Exim Banca Romaneasca!

    Alatura-te echipei noastre! Rolul pregatit pentru tine este de:

    OFITER BANCAR CALL CENTER - CARDURI

    Directia Carduri/Departament Operatiuni Carduri - Serviciu Call Center

    Ne dorim sa ai:
    • experiență anterioară in activitatea de call center/asistenta/servicii clientela - minim 6 luni;
    • studii superioare;
    • limba engleza – la nivel conversational mediu
    • cunoștințe bune pachetul MS Office;
    • bune abilitati de comunicare (verbal si scris)
    • capabil sa lucreze din proprie initiativa
    • adaptabilitate la schimbare (acceptare idei noi, rezolvare solicitari multiple, incertitudini si ambiguitati)
    • capacitate de concentrare si atentie la detalii
    • rezistenta la stres


    Responsabilitati

    Principalele tale responsabilități vor fi:
    • sa asiguri, telefonic, asistenta operativa detinatorilor de carduri emise si sa oferi, potentialilor clienti informatii despre produsele si serviciile banii
    • sa acorzi asistenta 24h/7, telefonic, detinatorilor de carduri emise ( blocare/deblocare card, reemitere card, resetare/reemitere PIN, informatii privind sume de plata, taxe sau comisioane aplicate/aplicabile, aplicare/anulare planuri de rate, activare/dezactivare serviciu SMS Alert, activare/dezactivare functii de utilizare a cardului pe Internet, verificare tranzactii, e.t.c)
    • sa oferi, telefonic, informatii la nivel primar despre produsele de creditare si retail pentru persoane fizice , transmitand mai departe lead-urile de vanzare catre sucursale ( caracteristici produse, conditii de eligibilitate, venituri acceptate, simulari de produse)
    • sa acorzi asistenta de urgenta - blocarea dizpozitivului Digipass, in caz de pierdere a acestuia - clientilor utilizatori ai serviciului de internet banking

    Alte informatii

    Ce îți oferim:
    • Un mediu de lucru profesionist și dinamic
    • Pachet de beneficii atractiv
    • Posibilitatea de a-ți construi o carieră în domeniul bancar



    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (174)