Sales Planning Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Sales Planning Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.06.2023 |
Remote work: | Hybrid |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza Sales Control Specialist pentru unul din clientii sai, o companie care produce si distribuie echipamente pneumatice si electropneumatice la nivel mondial.
Cerinte:
- Absolvent de studii superioare;
- Experienta anterioara pe partea de sales planning/sales controlling - entry-middle level;
- Abilitati analitice si atentie la detalii;
- Cunostinte Excel (Vlookup, Pivot);
- Limba engleza - Minim nivel intermediar (comunicare orala si scrisa).
Responsabilitati:
- Gestioneaza, monitorizeaza si analizeaza datele de vanzari, instrumentele de raportare si bazele de date de vanzari, mentinandu-le actualizate: creare conturi si parole pentru agenti noi; setarea si actualizarea discountului autorizat pe ficare agent; verificarea si aprobarea preturilor; introducerea si stabilirea preturilor pentru produsele noi/speciale ; introducerea si actualizarea clientilor; migrarea clientilor de la un agent la altul.
- Contribuie la implementarea noilor instrumente de raportare si gestionare a activitatii de vanzari;
- Intocmeste situatii sau analize periodice;
- Ofera suport pentru echipa de vanzari in vederea gestionarii portofoliului de clienti;
- Ofera suport cu pregatirea datelor, raportare, prezentari, automatizare si procese de imbunatatire continua a activitatii;
- Asigura colectarea si centralizarea datelor pentru activitatea de bugetare - asigura suport in vederea intocmirii de vanzari (istoric/tendinte piata/directii dezvoltare).
Beneficii:
- Tichete de masa: 30 lei/tichet;
- Al 13-lea salariu, acordat dupa primul an de activitate;
- Bonusare anuala in functie de performante;
- Asigurare de sanatate;
- Zile de concediu acordate in functie de vechime – pana la 24 zile/an;
- Mod de lucru hibrid: 2 zile WFH/saptamana;
- Training on the job.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Sales Technology Specialist Hybrid | |
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Vezi job-uri similare (140) |
Raporteaza eroarea la