Sales Planning Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Planning Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.06.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Sales Control Specialist pentru unul din clientii sai, o companie care produce si distribuie echipamente pneumatice si electropneumatice la nivel mondial.



    Cerinte:

    - Absolvent de studii superioare;
    - Experienta anterioara pe partea de sales planning/sales controlling - entry-middle level;
    - Abilitati analitice si atentie la detalii;
    - Cunostinte Excel (Vlookup, Pivot);
    - Limba engleza - Minim nivel intermediar (comunicare orala si scrisa).

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Gestioneaza, monitorizeaza si analizeaza datele de vanzari, instrumentele de raportare si bazele de date de vanzari, mentinandu-le actualizate: creare conturi si parole pentru agenti noi; setarea si actualizarea discountului autorizat pe ficare agent; verificarea si aprobarea preturilor; introducerea si stabilirea preturilor pentru produsele noi/speciale ; introducerea si actualizarea clientilor; migrarea clientilor de la un agent la altul.
    - Contribuie la implementarea noilor instrumente de raportare si gestionare a activitatii de vanzari;
    - Intocmeste situatii sau analize periodice;
    - Ofera suport pentru echipa de vanzari in vederea gestionarii portofoliului de clienti;
    - Ofera suport cu pregatirea datelor, raportare, prezentari, automatizare si procese de imbunatatire continua a activitatii;
    - Asigura colectarea si centralizarea datelor pentru activitatea de bugetare - asigura suport in vederea intocmirii de vanzari (istoric/tendinte piata/directii dezvoltare).

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Tichete de masa: 30 lei/tichet;
    - Al 13-lea salariu, acordat dupa primul an de activitate;
    - Bonusare anuala in functie de performante;
    - Asigurare de sanatate;
    - Zile de concediu acordate in functie de vechime – pana la 24 zile/an;
    - Mod de lucru hibrid: 2 zile WFH/saptamana;
    - Training on the job.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (140)