OFFICE ASSISTANT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Yusen Logistics Romania active.


Vezi toate job-urile OFFICE ASSISTANT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Yusen Logistics Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.08.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.
    Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.
    Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in transportul aerian la nivel international.
    Yusen Logistics cunoaște valoarea oamenilor, crede în devotamentul angajaților, a echității, a bunăstării și a dezvoltării acestora.
    Oferim programe de dezvoltare și de formare profesională pentru a sprijini creșterea și progresul angajaților.
    Credem în importanța inițiativelor de contribuție socială globală ca modalitate de a ne demonstra valorile și de a contribui la societate.

    Viziunea Yusen: “Connecting people, businesses, and communities to a better future – through logistics”

    Cerinte

    VIno alaturi de noi daca ai:

    Atitudine pozitiva si proactiva;
    Bune abilitati organizatorice, de comunicare si relationare;
    Dorinta de a te dezvolta intern intr-o companie multinationala;

    Responsabilitati

    Vei fi responsabila de:

    Gestionarea, inregistrare si transmiterea corespondentei;
    Preluarea si redirectioneaza apelurilor;
    Organizarea activitatiilor cu specific adiministrativ si de protocol;
    Gestionarea si arhivarea documentelor din aria de activitate;
    Intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;

    Alte informatii

    Si vei beneficia de:

    Salariu fix;
    Tichete de masa;
    Asigurare Medicala;
    Reduceri la diversi parteneri;
    Mediu de lucru placut si armonios;
    Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei;

    Locatie:
    Bucuresti, sector 6 (zona Mall Afi Cotroceni)

    Program:
    Luni-vineri (09:00-17:30)

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (196)