Manager Achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Manager Achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.07.2023 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Experiență în management de achiziții de minimum 5 ani, reprezinta avantaj experiența în zona de producție sau construcții;
- Studii superioare în domeniul economic, calificări și cunoștințe solide în domeniul achizițiilor;
- PC Skills: MS Office (Word, Excel, Powerpoint);
- Limba engleză – nivel avansat;
- Seriozitate și capacitate de a gestiona situații complexe;
- Bune abilități de analiză, organizare și coordonare;
- Atenție la detalii, bune abilități de organizare și comunicare.
- Elaborează și actualizează politicile, procedurile și instrumentele de lucru necesare gestionării activității de achiziții la nivel de companie;
- Planifică întreaga activitate de achiziții pentru a onora comenzile lansate de către clienții companiei conform standardelor de calitate și termenelor contractuale agreate;
- Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia și supervizează derularea contractelor;
- Urmărește comenzile de aprovizionare import/export;
- Urmărește livrările și asigură documentele pentru formalitățile vamale;
- Optimizează costurile și timpul derulării activităților în condiții de siguranță;
- Aplică prevederile documentelor și asigură respectarea politicilor și obiectivelor Sistemului de Management Integrat implementat în organizație, cooperează cu echipa de audit pentru desfășurarea auditurilor;
- Asigură calitatea și integritatea relațiilor cu furnizorii;
- Răspunde de calitatea managementului departamentului și de corectiudinea datelor raportate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Production Manager Plastic recycling factoy Aplica fara CV | |
Materials Manager Aplica fara CV | |
Manager de Grupa Lidl Nedelea (f/m) Ploiesti, | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la