Manager Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Manager Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 10.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Experiență în management de achiziții de minimum 5 ani, reprezinta avantaj experiența în zona de producție sau construcții;
    - Studii superioare în domeniul economic, calificări și cunoștințe solide în domeniul achizițiilor;
    - PC Skills: MS Office (Word, Excel, Powerpoint);
    - Limba engleză – nivel avansat;
    - Seriozitate și capacitate de a gestiona situații complexe;
    - Bune abilități de analiză, organizare și coordonare;
    - Atenție la detalii, bune abilități de organizare și comunicare.

    Responsabilitati

    - Elaborează și actualizează politicile, procedurile și instrumentele de lucru necesare gestionării activității de achiziții la nivel de companie;
    - Planifică întreaga activitate de achiziții pentru a onora comenzile lansate de către clienții companiei conform standardelor de calitate și termenelor contractuale agreate;
    - Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție, încheie contractele cu aceștia și supervizează derularea contractelor;
    - Urmărește comenzile de aprovizionare import/export;
    - Urmărește livrările și asigură documentele pentru formalitățile vamale;
    - Optimizează costurile și timpul derulării activităților în condiții de siguranță;
    - Aplică prevederile documentelor și asigură respectarea politicilor și obiectivelor Sistemului de Management Integrat implementat în organizație, cooperează cu echipa de audit pentru desfășurarea auditurilor;
    - Asigură calitatea și integritatea relațiilor cu furnizorii;
    - Răspunde de calitatea managementului departamentului și de corectiudinea datelor raportate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    1800 - 2200 EUR NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Ploiesti, Ilfov, BUCURESTI,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (6)