Controlor Financiar Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile S.C. SANADOR S.R.L. active.


Vezi toate job-urile Controlor Financiar Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: S.C. SANADOR S.R.L.
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Pasiune pentru excelența în medicină. SANADOR.

    Înființat în anul 2001, din dorința de a le oferi oamenilor soluții eficiente și performante pentru afecțiunile medicale cu care se confruntă, indiferent de natura și complexitatea acestora, SANADOR a cunoscut o dezvoltare continuă, în prezent deținând:

    Cel mai mare spital clinic privat multidisciplinar din România;
    Primul bloc operator complet digitalizat și prima sală hibridă mobilă din România;
    Singurul Compartiment de Primiri Urgențe din sistemul medical privat din România, cu 21 linii de gardă și flotă proprie de ambulanțe;
    Centru Oncologic Integrat - cel mai mare centru din sistemul medical privat specializat în diagnosticarea și tratarea cancerului;
    Clinici de top cu peste 1500 de medici în peste 50 de specialități;
    Laboratoare de analize medicale și radiologie și imagistică medicală, disponibile nonstop;


    Din pasiune pentru excelență, investim în tehnologia de ultimă generație, dar și în oameni, cea mai importantă resursă, echipa SANADOR numărând în prezent peste 1800 angajați și peste 1500 de medici colaboratori.


    SANADOR este o referință de seamă pentru sistemul medical din România, iar pentru noi calitatea rămâne principalul obiectiv în furnizarea serviciilor medicale.

    Misiunea SANADOR

    Ne-am asumat misiunea de a îmbunătăți calitatea vieții pacienților noștri, oferindu-le acces la cele mai bune servicii și tehnologii medicale și la suportul unei echipe de medici dedicați și de un înalt profesionalism.

    Viziunea SANADOR

    Ne dorim ca SANADOR să devină prima opțiune în materie de servicii medicale și să stabilim un nou standard pentru tot ceea ce înseamnă grija pentru pacient, respectul, compasiunea și profesionalismul.

    Valorile SANADOR

    Excelența, Inovația, Integritatea, Empatia, Spiritul de echipă sunt valorile care ne definesc activitatea zi de zi și fie că vorbim de o poziție din sfera medicală, non-medicală, administrativă sau din zona de Reprezentanți medicali, cu toții avem același scop: respectul, empatia și profesionalismul actului medical pentru fiecare pacient care ne calcă pragul.

    Cerinte

    - Experiență relevantă în controlling financiar, minim 5 ani (experiență anterioară în firme de audit este un plus); candidatul trebuie să fie familiar cu toate conceptele enumerate mai sus;
    - Cunoștiințe avansate de Excel, Power user;
    - Un foarte bun comunicator, asertiv, hotărât, direct; poziția este o autoritate în Companie și acționează de multe ori ca intermediar între management și staff-ul medical;
    - Capacitatea de a propune soluții si de a urmări implementarea lor;
    - Înțelegere a ecosistemului ERP dintr-o companie, contabilitate, gestiune, vânzare;
    - Gândire strategică, proactivă, "out of the box";
    - Orientare spre obiective și respectarea cu strictețe a termenelor limită.

    Responsabilitati

    - Identifică operațiunile care trebuie supuse controlului financiar, împreună cu metodele și procedeele de lucru;
    - Analizează din punct de vedere financiar riscurile întâlnite în procesul de control, propune măsuri de îmbunătățire și eficientizare a activităților controlate;
    - Analizează evoluția în timp a costurilor directe și indirecte, propune măsuri de eficientizare și reduceri de cost, inclusiv cu impact în activitatea operațională;
    - Analizează consumurile pe linii de business, precum și evoluția și vechimea stocurilor;
    - Participă la procesul de inventariere, efectuează controale inopinate;
    - Efectuează analiza „benchmarking” pe preț de achiziție și condiții comerciale pentru furnizori;
    - Participă la fundamentarea deciziilor în ceea ce privește investițiile;
    - Analizează vânzările și profitabilitatea pe segmente de business;
    - Supervizează înregistrările contabile din punct de vedere „cost controlling”, verificând existența și conformitatea documentelor justificative care stau la baza operațiunilor financiare;
    - Participă în procesul de auditare, atât externă, cât și internă.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masă);
    - 24 zile de concediu de odihnă;
    - Abonament medical pentru angajați;
    - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (121)