Payroll and HR Admin Team Lead
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Affidea Romania active.Vezi toate job-urile Payroll and HR Admin Team Lead active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | Affidea Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.06.2023 |
Remote work: | Hybrid |
1.500.000. Acesta este numarul de pacienti care ne-au trecut pragul in decursul unui an. 1500 este numarul profesionistilor care fac parte din echipa Affidea Romania si care prin preocupare, integritate si respect mutual reusesc sa rasplateasca increderea pe care pacientii si doctorii o pun in mainile noastre.
Cerinte
Ce avem nevoie ca tu sa ai :
Absolvent/a de studii superioare: Economie, Contabilitate, Administrarea afacerilor, ideal cu specializare: Inspector salarizare, Inspector resurse umane;
Experienta de minimum 5 ani intr-un rol senior specialist salarizare si de mimum 3 ani in rol de Team Lead/Coordonator echipa salarizare si administrare.
Foarte buna cunoastere a legislatiei muncii, administrare de personal, salarizare
Nivel avansat MS Office 365 (Excel, Word, Outlook,PowerPoint, SharePoint), HRIS – sisteme HR Admin & Payrol
Nivel avansat limba engleza: scris si vorbit
Orientare spre oameni, orientare spre rezultate, abilitati de coordonare si motivare echipa, rezolvarea problemelor, adaptabilitate, atitudine proactiva, atentie la detalii si acuratetea datelor, Abilitati analitice (capacitatea de a colecta, organiza, analiza si partaja informatii),
Crearea de rapoarte si sustinerea prezentarilor.
Ce vei face in acest rol in echipa HR:
Coordoneaza echipa salarizare si administare personal.
Planifica si coordoneaza procesele de salarizare si administrare personal pentru societatile grupului Affidea Romania impreuna cu echipa salarizare si administrare personal;
Coordoneaza auditul extern financiar cat si intern, pe ramurile de salarizare si administrare personal
Participa activ la proiecte M&A in etapa Due Diligence si in cea a preluarii si integrarii in aria de resurse umane.
Realizeaza rapoarte pentru managementul companiei in scopul monitorizarii costurilor si al alinierii practicilor, evidentierii tendintelor pentru elaboararea deciziilor de afaceri
Verifica pontajele efectuate de operatorii de pontaj, sesizeaza eventualele erori catre superiorii responsabili si asigura suport pentru corectarea datelor;
Centralizeaza toate informatiilor justificative si verifica documente care stau la baza intocmirii statelor de salarii (pontaje, cereri de concedii /absente , concedii medicale , prime , bonusuri) calculeaza bonusurilor variabile lunare si le transmite centralizat catre furnizorul de servicii de salarizare ;
Efectueaza comenzile pentru tichete de masa, tichete cadou. Coordoneaza echipa de salarizare in etapa inchiderii contabile de luna. Transmite catre contabiltate, lunar, raportele definite (note contabile, centralizatoare taxe, raport headcount/full time equivalent, etc) Verifica statele de plata si calculele salariale, centralizatoarele de impozite si taxe datorate bugetului de stat; se asigura de intocmirea la timp a declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului, cererilor si dosarelor FUNASS cu urmarirea procesului spre finalizare, Raspunde in scris si telefonic solicitarilor angajatilor din aria de responsabilitate, asigura suport managerilor de echipe si departamente pentru aspecte si solicitari din aria de responsabilitate: salarizare, administrare personal.
Este in permanenta actualizat cu legislatia in domeniu si semnaleaza echipei HR si mangementului orice modificare cu impact in afacerea companiei. Propune actualizare ROI si proceduri interne daca sunt afectate de modificariile legislative.
Reprezinta Compania in fata autoritatilor din domeniul legislatiei muncii si conexe. Access Management: actualizare intrari/iesiri de personal pentru activare/dezactivare date de autentificare in reteaua interna de IT.
Ce oferim:
Program de lucru Hybrid work: pana la 10 zile pe luna lucru de acasa, Tichete de masa, Bonus de Paste, Craciun, 8 Martie, cafea, ceai , fructe la birou.
Organizatie dinamica, in crestere, oportunitatea de dezzvoltare profesionala odata cu transformarea organizatiei.
Locatie birou: zona Dorobanti pana la 1 iunie, Zona casa Presei Libere incepand cu 1 iunie.
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Decontarea transportului
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Brand Manager Aplica fara CV | |
Gynaecologists and Obstetricians BUCURESTI, Strainatate, Iasi, | |
Tehnician - Electrician De Intretinere Si Reparatii BUCURESTI, Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (68) |
Raporteaza eroarea la