Gala Premiilor Revistei CARIERE 2023 „ OAMENI CARE NE INSPIRĂ”
Contabil Junior
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ENGIE active.Vezi toate job-urile Contabil Junior active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ENGIE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.10.2023 |
Remote work: | On-site |
La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.
ENGIE Building Solutions, companie din grupul ENGIE Romania, este specializată în servicii de Facility Management și Soluții de Eficiență Energetică pentru clienți B2B.
În prezent, căutăm o persoană proactivă, orientată spre învățare, cu bune abilități de analiză pentru a se alătura departamentului Contabilitate, Controlling si Reporting in calitate de Asistent Contabil.
Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.
Ce vei face:
- Vei menține baza de date Clienți în SAP – creare, actualizare și dezactivare clienți;
- Vei verifica datele clientului pe portalul ANAF;
- Vei configura în SAP contractele nou semnate cu Clienții – plan de facturare, valabilitate contract, obiectul contractului, etc;
- Vei verifica documentele justificative (procese verbale de execuție, oferta, contract, alte documente justificative) primite de la Responsabilii de Proiect în vederea emiterii facturii;
- Vei realiza rapoarte de debit/credit memo în SAP, în vederea emiterii facturii către client, conform solicitărilor transmise de responsabilii de Proiect;
- Vei genera facturi și le vei trimite responsabilului de proiect/clientului;
- Vei contacta telefonic clienții cu scadente depășite;
- Vei asigura relația cu furnizorii în vederea efectuării plăților în termenele stabilite;
- Vei pregăti referate de plata în avans și le transmite spre aprobare și plata;
- Vei verifica fișele de furnizori și vei completa confirmările de sold cu furnizorii;
- Vei pregăti raportul lunar privind diurnele acordate salariaților;
- Vei participa în derularea misiunilor de audit financiar, prin pregătirea informațiilor solicitate.
- Studii medii/ liceu;
- Minimum 1 an experiență de lucru în poziții similare;
- Cunoștințe MS Office și SAP;
- Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar – contabil;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Atenție la detalii;
- Capacitatea de a respecta termenele limită.
Beneficii:
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților prezenta pe pagina de Cariere.
Raporteaza eroarea la