Responsabil relatii clienti si vanzari cu limba GERMANA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Responsabil relatii clienti si vanzari cu limba GERMANA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 18.07.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Cerințe
    -limba germană la nivel avansat, C1-C2;
    -bune abilități de comunicare și vânzare;
    -cunoștințe operare calculator;
    -experiența în customer support reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Oferirea de servicii vânzare şi post-vânzare, in limba germana prin diferite mijloace de comunicare: telefon, scrisori, emailuri sau chat:
    -Preluarea și rezolvarea eficienta a solicitărilor si reclamațiilor primite de la clienţi;
    -Preluarea promptă a apelurilor clienţilor şi conducerea discuţiei cu clienţii în scopul identificării lor şi a definirii solicitărilor/reclamaţiilor. Oferirea de informaţii corecte şi complete şi redirecţionarea şi/sau soluţionarea reclamaţiilor clienţilor referitoare la activitatea comercială;
    -Situații complexe, persoane care vin cu facturi foarte mari neplătite; când se mută au nevoie să își mute contractul de pe o adresă pe alta; când nu înțeleg facturile.

    Alte informatii

    Program de lucru:
    În primele luni se lucrează de la sediul companiei, urmând ca mai apoi să se aplice sistemul hybrid.
    On-site, 2 luni de zile training (08:00-16:30).
    După perioada de training, 2 săptămâni de dimineață 09/09:30/10/10:30 și 2 săptămâni după-amiaza 11:00/12/12:30 - 8 ore jumate.

    Pachet salarial:
    -Salariul este personalizat în funcție de experiență și aptitudini;
    -Tichete de masă 20 RON/zi lucrată;
    -21 zile CO;
    -Prime de Paște/Crăciun 300 RON;
    -Asigurare medicală privată Omniasig;
    -Din a 3a lună de activitate, primă de prezență 200 RON NET;
    -Din a 4a lună de activitate, primă de performanță 650 RON NET;
    -Din a 4a lună, bonus de vânzări;
    -Grill party; Christmas party; Summer party;
    -Se plătesc orele suplimentare 100%.

    Contractul este pe perioadă nedeterminată.
    Locație: Sibiu, Șoseaua Alba-Iulia

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Loc de parcare
    • Fun / Relax Area
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca, Oradea, Sibiu,

    Iasi, Sibiu, Suceava, Job national

    Aplica fara CV
    Alba Iulia, Sibiu,

    Vezi job-uri similare (26)