Internship - Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Life Style Design (LSD) General Contractor active.


Vezi toate job-urile Internship - Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Life Style Design (LSD) General Contractor
Domeniu:
  • Constructii
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: stagiu de practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.07.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    LSD Group is a fit-out & integrated construction company based in Romania and operating in the CEE Region.
    LSD Group offers fit-out services for Healthcare, Entertainment, Retail, Office, Warehousing related businesses.
    We, LSD GROUP, cover fit-out needs for all that people would need in their daily lives. Whether it's a gym in the morning, health-related fitouts, offices for work, retail shops for shopping, entertainment, groceries, or even large warehousing to store materials for all your needs.


    Type: Private
    Size: 70 employees
    Sector: Fit Out
    Head Office: Bucharest
    Subsidiaries: Belgrade, Sofia, Warsaw
    Founded: 2007
    Industry: Construction

    Cerinte

    - Fluenta in limba engleza (scris & vorbit);
    - Cunostinte bune de operare Excel, Word, Outlook;
    - Persoana organizata, cu initiativa, dorinta de invatare permanenta si spirit de echipa;
    - Incredere, seriozitate, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in paralel;
    - Capacitate de lucra cu informatii confidentiale;
    - Capacitatea de a se auto-organiza, pe baza unui set de priorități;
    - Abilitati de comunicare;
    - Atitudine empatică, energică, entuziastă.

    Responsabilitati

    - Activități de protocol;
    - Organizarea şedinţelor;
    - Preluarea, inregistrarea si arhivarea sau redirectionarea corespondentei, in functie de situatie;
    - Pregatirea si expedierea corespondentei – colaborarea cu firmele de curierat;
    - Asigurarea necesarului de consumabile si birotica;
    - Asigurarea necesarului de produse de protocol;
    - Redactarea documentelor la solicitarea superiorului ierarhic;
    - Scanarea si/sau multiplicarea documentelor;
    - Arhivarea documentelor conform regulilor stabilite in cadrul companiei;
    - Organizarea deplasărilor personalului Managerial;
    - Rezervarea biletelor de avion si asigurarea cazarii cu ajutorul agentiilor de turism cu care compania colaboreaza;
    - Alte programari, rezervari sau activitati similare.

    Beneficii

    • Training-uri
    • Cursuri
    • Laptop

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (173)