Retail Relationship Banking Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Retail Relationship Banking Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 30.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Echipa noastra cauta, la nivel national, colegi cu experienta de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe roluri de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.


    Ai competente bune de comunicare, munca in echipa si vanzari? Alatura-te noua daca:

    • Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice
    • Ai studii superioare finalizate
    • Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare
    • Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
    • Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic
    • Dovedesti initiativa si spirit de echipa
    • Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii si orientare spre rezultate
    • Detii carnet categorie B – reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    Iti oferim un mediu dinamic unde poti sa:
    • Dezvolti direct relatiile comerciale cu un anumit segment de clienti (persoane fizice sau persoane juridice) si extinzi portofoliul existent
    • Mentii relatiile cu clientii pe care ii ai in portofoliu
    • Vinzi produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
    • Pregatesti si analizezi dosarele de credit
    • Acorzi credite si urmaresti calitatea portofoliului de credite acordate
    • Contactezi clientii din portofoliu care inregistreaza debite
    • Urmaresti cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client
    • Supraveghezi riscurile si optimizezi rentabilitatea relatiilor pentru clientii din portofoliul alocat
    • Actualizezi fisele clientilor
    • Redactezi rapoarte de activitate
    • Urmaresti evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti



    Te bucuri de un pachet de beneficii complex ai unuia dintre cei mai buni angajatori:

    • Un mediu de lucru multinational si multicultural cu oportunitati de dezvoltare
    • Colaborare intr-un mediu profesionist, cu o echipa de specialisti si manageri care asigura mentorat
    • Pachet de beneficii competitiv: tichete de masa in valoare de 30 de lei, prima anuala de un salariu de baza, bonus de performanta, prime de sarbatori, conditii bancare preferentiale, contributie la pilonul 3 de pensii, programe de dezvoltare profesionala si personala, abonament medical in sistemul privat de sanatate, discounturi la diversi parteneri si multe altele.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (89)