IT System / Business Analyst - Direcția Organizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile IT System / Business Analyst - Direcția Organizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate.
    - Experienta relevanta ca analist de sistem/business in aria operatiuni (instrumente de plata, servicii electronice, trezorerie back office, aplicatii si procese anti money laundering etc).
    - Experienta in proiecte de implementare aplicatii/procese specifice ariei de operatiuni bancare din reprezinta un avantaj.
    - Cunoștințe privind produsele, serviciile bancare și fluxurile operaționale aferente acestora, reprezintă un avantaj;
    - Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor;
    - PL/ SQL este un plus;
    - Limba engleza – nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Participa la colectarea cerintelor de la unitatile de business, le analizeaza si evalueaza si furnizeaza informatii referitoare la modul de implementare a cerintelor respective, luand in considerare alinierea acestora la functionalitatea sistemelor.
    - Identifica in functionalitatea sistemelelor solutii pentru cerintele de business menite sa imbunatateasca eficienta proceselor de business.
    - Dezvolta documentele de cerintele functionale pentru sistemele din aria operatiuni si interfetele aferente.
    - Recomanda solutii pentru noile cerinte functionale referitoare la sistemele din aria operatiuni in concordanta cu functionalitatea curenta a sistemului.
    - Colaboreaza cu aria IT (furnziori interni si externi) pentru implementarea a noi produse si functionalitati pentru sistemele si procesele din aria operatiuni.
    - Colaboreaza cu unitatile din Banca pentru identificarea problemelor sistemelor si proceselor din aria operatiuni.
    - Colaboreaza cu unitatile de business beneficiare, Directia TI si furnizorii sistemelor si proceselor din aria operatiuni pentru testarea, rezolvarea problemelor si aplicarea in mediul de productie a noilor functionalitati.
    - Furnizeaza suportul necesar pentru definirea si eficientizarea proceselor si normelor din aria operatiuni.

    Alte informatii

    BENEFICII

    Flexibilitate

    - incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00.
    - decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana. Hybrid la noi e ceva firesc!

    Echilibru viață personală/viața profesională

    - pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru.
    - zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta.
    - birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi.
    - zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute.
    - zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta.
    - asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață.
    - asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile.
    - seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare

    - 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata).
    - sustinere financiară pentru evenimente speciale.
    - costuri preferențiale la servicii și produse bancare.
    - tichete de masă.

    Training și dezvoltare

    - program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar.
    - un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi.
    - plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește; acces la nenumărate sesiuni de training online.
    - abonament la Bookster, un prieten apropiat.
    - o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (90)