General Manager Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile General Manager Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    You will match perfectly if:
    - you are a graduate of higher education (completed, economic studies)
    - you know German at an advanced level;
    - you know English at an advanced level;
    - you have very good knowledge of PC operation: MS Office (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
    - have knowledge developed by Social Media;
    - you have a practical and organizational spirit;
    - consider yourself a responsible and integrated person;
    - you have the ability to efficiently manage working time;
    - you have the desire to learn and the interest to develop professionally;
    - you are a person oriented towards achieving results;
    - you can work in a team.

    Responsabilitati

    This role will involve:

    - prepare presentations;
    - process information and data;
    - follow the projects in which the General Manager is involved;
    - organize, update and follow the plan of activities, organize meetings and conferences;
    - document meetings;
    - communicate effectively in collaboration with other departments.

    Alte informatii

    If we become colleagues, we promise you that:
    - we will go together in Teambuilding,
    - we will participate together in CSR projects in which we are involved (build houses, plant trees),
    - you will have mentoring and personal development,
    - with us you will participate in many other interesting projects.

    We gladly reward efficiency, involvement and we want for our employees to easily find a balance between personal and professional life. We are sure that our future is you and we grow with you, therefore, we offer you development perspectives in a safe and dynamic work environment and benefit from:

    - extended private medical insurance;
    - meal tickets;
    - Gift vouchers;
    - insured transport;
    - additional days for rest leave;
    - workshops with various topics;
    - access to Bookster, from where you can borrow books for free;
    …and many more others!

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (130)