Operations Specialist - Head Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Operations Specialist - Head Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienta bancara relevanta, de preferat in aria operatiuni;
    - Abilitati de comunicare si relationare, creativitate, capacitate de organizare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, rigurozitate;
    - Limba engleza, nivel avansat.
    - MS Office/ Excel - nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Verifica, prelucreaza si autorizeaza toate ordinele de plata primite in favoarea clientilor Bancii;
    - Proceseaza platile ordonate de clienti in unitati si prin intermediul serviciilor de online banking;
    - Transmite mesajele de plata (SWIFT/SEPA) aferente ordinelor de plata;
    - Asigura activitatea de compensare si decontare in sistemele SENT, ReGIS si Target2;
    - Proceseaza instrumentele de debit: emitere, remitere la incasare, incasare, primire la plata, plata si incidente de plata;
    - Asigura suport unitatilor in derularea operatiunilor dispuse de clienti la ghiseele Bancii;
    - Deruleaza corespondenta cu unitatile Bancii pentru solutionarea operatiunilor fara detalii complete;
    - Colaboreaza cu bancile corespondente pentru modificarea, anularea sau obtinerea de detalii pentru finalizarea ordinelor de plata;
    - Efectueaza operatiuni de administrare a cererilor de ridicare/ suspendare / modificare a popririlor.

    Alte informatii

    BENEFICII

    Flexibilitate

    - incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00.
    - decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana. Hybrid la noi e ceva firesc!

    Echilibru viață personală/viața profesională

    - pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru.
    - zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta.
    - birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi.
    - zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute.
    - zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta.
    - asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață.
    - asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile.
    - seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare

    - 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata).
    - sustinere financiară pentru evenimente speciale.
    - costuri preferențiale la servicii și produse bancare.
    - tichete de masă.

    Training și dezvoltare

    - program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar.
    - un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi.
    - plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește; acces la nenumărate sesiuni de training online.
    - abonament la Bookster, un prieten apropiat.
    - o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (93)