HR Specialist (program hibrid) - ONG Piata Sudului

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile HR Specialist (program hibrid) - ONG Piata Sudului active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.04.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Studii superioare, de preferinta in resurse umane sau in domeniul socio-uman
    Cunostinte de legislatia muncii
    Cunoasterea pietei locale a fortei de munca.
    Operare PC: Word, Excel.

    Competentele postului
    • abilitati de negociere, diplomatie, toleranta in lucrul cu angajatii;
    • cunoastere la nivel profesionist a mediului si dinamicii pietei muncii;
    • cunostinte si abilitati de evaluare psihologica;
    • competente in elaborarea si aplicarea de instrumente de evaluare;
    • abilitati de comunicare;
    • abilitati de a lucra independent si in echipa;
    • capacitate de analiza si sinteza;
    • discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
    • capacitate de auto-organizare si punctualitate;
    • atitudine pozitiva si abilitati de a se mobiliza si de a-i mobiliza pe altii;
    • stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini;
    • rezistenta la efort si stres;
    • preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual.
    Experienta de lucru necesara:
    Minimum 3 ani intr-o pozitie de coordonare in domeniul resurselor umane.

    Responsabilitati

    Obiectivele postului
    Elaborarea, implementarea si actualizarea strategiilor si politicilor de resurse umane in conformitate cu politicile si strategia generala ale firmei.
    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
    1- Recrutare
    • Coordoneaza activitatile de recrutare si selectie, de orientare si integrare a noilor angajati, de evaluare a performantelor si de motivare, gestioneaza situatiile conflictuale, de criza etc.

    2- Motivare
    • Dezvolta, revizuieste, implementeaza si actualizeaza politicile de angajare, de motivare si de beneficii pentru resursele umane din firma.
    • Consiliaza managerii celorlalte departamente ale companiei cu privire la activitatile de resurse umane.
    • Analizeaza in permanenta nivelurile de salarizare de pe piata muncii pentru a propune pachete salariale motivante.
    • Identifica problemele cu care se confrunta angajatii si propune managementului solutii pentru rezolvarea acestora
    • Propune masuri de recompensare sau sanctionare in conformitate cu legislatia in vigoare si politicile firmei.
    • Elaboreaza si aplica diferite instrumente de psiho-diagnostic, evaluare, motivare etc.


    3- Legal
    • Coordoneaza elaborarea Regulamentului Intern, Regulamentului de Organizare si Functionare si a Contractului Colectiv de Munca si urmareste ca fiecare angajat sa ia la cunostinta intocmai continutul acestor documente.
    • Respecta si aplica actele normative in vigoare
    • Revizuieste contractele de angajare.
    • Elaboreaza si urmareste implementarea strategiei si a procedurilor de lucru privind resursele umane din firma si le integreaza in strategia generala a firmei.
    • Elaboreaza, dezvolta si implementeaza planuri de cariera si dezvoltare personala atat pentru personalul din pozitiile cheie, cat si pentru restul personalului din firma.
    • Decide titulatura posturilor din companie conform COR.
    • Elaboreaza Manualul Personalului.
    • Elaboreaza organigrama firmei si o reface ori de cate ori se impune (de exemplu daca se creeaza posturi care nu sunt prevazute in organigrama prezenta etc.).

    Descrierea responsabilitatilor postului
    • Privind relatiile interpersonale / comunicarea
    • Reprezinta Departamentul Resurse Umane in relatia cu celelalte departamente.
    • Raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise catre superiorul ierarhic si catre personalul firmei.
    • Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in raporturile din cadrul Departamentului Resurse Umane, precum si in relatiile cu persoanele din exterior.
    • Asigura dezvoltarea si imbogatirea permanenta a competentelor proprii de comunicare, precum si a celor din echipa.
    • Promoveaza imaginea firmei prin transparenta, confidentialitate si transmiterea de informatii reale.
    • Fata de echipamentul din dotare
    • Respecta procedurile interne legate de utilizarea instrumentelor si a aparaturii din dotare.
    • Respecta procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului pe care-l are in folosinta.
    • Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
    • In raport cu obiectivele postului
    • Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului.
    • Raspunde de elaborarea, actualizarea si mediatizarea (catre toti angajatii firmei) a organigramei, a Manualului Personalului, a Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare.
    • Colaboreaza cu Departamentul Marketing si Relatii Publice pentru crearea si mentinerea unei imagini pozitive a firmei.
    • Raspunde de calitatea si precizia evaluarilor psihologice.
    • Asigura crearea unei atmosfere destinse in jurul procesului de evaluare pentru a evita inhibitia psihica a angajatilor.
    • Raspunde de aplicarea si reinnoirea bateriilor de teste si a formelor de interviu realizate.
    • Raspunde de modul de realizare a consilierii si orientarii profesionale.
    • Raspunde de conformitatea politicilor si practicilor de angajare, motivare, beneficii si programe de resurse umane cu politicile generale ale firmei si cu legislatia muncii.
    • Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
    • Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine.
    • Este responsabil pentru buna desfasurare a procesului de evaluare a performantelor angajatilor si pentru definirea clara si corecta a obiectivelor individuale.
    • Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces.
    • Privind securitatea si sanatatea muncii
    • Respecta normele privind Securitatea si Sanatatea muncii si PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine.
    • Raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine.
    • Consemneaza rezultatul instruirii in fisele de instruire individuala, cu indicarea materialului predat, a duratei si a datei instruirii.
    • Raspunde de pastrarea fiselor de instruire individuala ale angajatilor din subordine.
    • Raspunde de luarea la cunostinta si de aplicarea masurilor stabilite in urma evaluarii riscurilor in zonele cu risc ridicat.
    • Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine.
    • Privind regulamentele / procedurile de lucru
    • Respecta politicile si procedurile de resurse umane din firma.
    • Implementeaza si urmareste respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
    • Respecta si asigura cunoasterea si aplicarea Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare de catre subordonati.

    Alte informatii

    Pachet salarial format din salariu net fix 4000-5000 lei net+ bm de 20 lei/ziua lucrata+ decont transport.
    Se lucreaza in regim hybrid, activitatea de birou va fi combinata cu cea de acasa, urmand ca ponderea lucrului de acasa si a celui de la birou sa fie stabilita la interviu.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (213)