HR Specialist (program hibrid) - ONG Piata Sudului
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile HR Specialist (program hibrid) - ONG Piata Sudului active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.04.2023 |
Remote work: | Hybrid |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Studii superioare, de preferinta in resurse umane sau in domeniul socio-uman
Cunostinte de legislatia muncii
Cunoasterea pietei locale a fortei de munca.
Operare PC: Word, Excel.
Competentele postului
• abilitati de negociere, diplomatie, toleranta in lucrul cu angajatii;
• cunoastere la nivel profesionist a mediului si dinamicii pietei muncii;
• cunostinte si abilitati de evaluare psihologica;
• competente in elaborarea si aplicarea de instrumente de evaluare;
• abilitati de comunicare;
• abilitati de a lucra independent si in echipa;
• capacitate de analiza si sinteza;
• discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
• capacitate de auto-organizare si punctualitate;
• atitudine pozitiva si abilitati de a se mobiliza si de a-i mobiliza pe altii;
• stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini;
• rezistenta la efort si stres;
• preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual.
Experienta de lucru necesara:
Minimum 3 ani intr-o pozitie de coordonare in domeniul resurselor umane.
Obiectivele postului
Elaborarea, implementarea si actualizarea strategiilor si politicilor de resurse umane in conformitate cu politicile si strategia generala ale firmei.
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
1- Recrutare
• Coordoneaza activitatile de recrutare si selectie, de orientare si integrare a noilor angajati, de evaluare a performantelor si de motivare, gestioneaza situatiile conflictuale, de criza etc.
2- Motivare
• Dezvolta, revizuieste, implementeaza si actualizeaza politicile de angajare, de motivare si de beneficii pentru resursele umane din firma.
• Consiliaza managerii celorlalte departamente ale companiei cu privire la activitatile de resurse umane.
• Analizeaza in permanenta nivelurile de salarizare de pe piata muncii pentru a propune pachete salariale motivante.
• Identifica problemele cu care se confrunta angajatii si propune managementului solutii pentru rezolvarea acestora
• Propune masuri de recompensare sau sanctionare in conformitate cu legislatia in vigoare si politicile firmei.
• Elaboreaza si aplica diferite instrumente de psiho-diagnostic, evaluare, motivare etc.
3- Legal
• Coordoneaza elaborarea Regulamentului Intern, Regulamentului de Organizare si Functionare si a Contractului Colectiv de Munca si urmareste ca fiecare angajat sa ia la cunostinta intocmai continutul acestor documente.
• Respecta si aplica actele normative in vigoare
• Revizuieste contractele de angajare.
• Elaboreaza si urmareste implementarea strategiei si a procedurilor de lucru privind resursele umane din firma si le integreaza in strategia generala a firmei.
• Elaboreaza, dezvolta si implementeaza planuri de cariera si dezvoltare personala atat pentru personalul din pozitiile cheie, cat si pentru restul personalului din firma.
• Decide titulatura posturilor din companie conform COR.
• Elaboreaza Manualul Personalului.
• Elaboreaza organigrama firmei si o reface ori de cate ori se impune (de exemplu daca se creeaza posturi care nu sunt prevazute in organigrama prezenta etc.).
Descrierea responsabilitatilor postului
• Privind relatiile interpersonale / comunicarea
• Reprezinta Departamentul Resurse Umane in relatia cu celelalte departamente.
• Raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise catre superiorul ierarhic si catre personalul firmei.
• Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in raporturile din cadrul Departamentului Resurse Umane, precum si in relatiile cu persoanele din exterior.
• Asigura dezvoltarea si imbogatirea permanenta a competentelor proprii de comunicare, precum si a celor din echipa.
• Promoveaza imaginea firmei prin transparenta, confidentialitate si transmiterea de informatii reale.
• Fata de echipamentul din dotare
• Respecta procedurile interne legate de utilizarea instrumentelor si a aparaturii din dotare.
• Respecta procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului pe care-l are in folosinta.
• Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
• In raport cu obiectivele postului
• Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului.
• Raspunde de elaborarea, actualizarea si mediatizarea (catre toti angajatii firmei) a organigramei, a Manualului Personalului, a Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare.
• Colaboreaza cu Departamentul Marketing si Relatii Publice pentru crearea si mentinerea unei imagini pozitive a firmei.
• Raspunde de calitatea si precizia evaluarilor psihologice.
• Asigura crearea unei atmosfere destinse in jurul procesului de evaluare pentru a evita inhibitia psihica a angajatilor.
• Raspunde de aplicarea si reinnoirea bateriilor de teste si a formelor de interviu realizate.
• Raspunde de modul de realizare a consilierii si orientarii profesionale.
• Raspunde de conformitatea politicilor si practicilor de angajare, motivare, beneficii si programe de resurse umane cu politicile generale ale firmei si cu legislatia muncii.
• Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
• Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine.
• Este responsabil pentru buna desfasurare a procesului de evaluare a performantelor angajatilor si pentru definirea clara si corecta a obiectivelor individuale.
• Raspunde de confidentialitatea datelor la care are acces.
• Privind securitatea si sanatatea muncii
• Respecta normele privind Securitatea si Sanatatea muncii si PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine.
• Raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine.
• Consemneaza rezultatul instruirii in fisele de instruire individuala, cu indicarea materialului predat, a duratei si a datei instruirii.
• Raspunde de pastrarea fiselor de instruire individuala ale angajatilor din subordine.
• Raspunde de luarea la cunostinta si de aplicarea masurilor stabilite in urma evaluarii riscurilor in zonele cu risc ridicat.
• Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine.
• Privind regulamentele / procedurile de lucru
• Respecta politicile si procedurile de resurse umane din firma.
• Implementeaza si urmareste respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
• Respecta si asigura cunoasterea si aplicarea Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare de catre subordonati.
Pachet salarial format din salariu net fix 4000-5000 lei net+ bm de 20 lei/ziua lucrata+ decont transport.
Se lucreaza in regim hybrid, activitatea de birou va fi combinata cu cea de acasa, urmand ca ponderea lucrului de acasa si a celui de la birou sa fie stabilita la interviu.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Croitor Marochiner cu certificat de handicap - ONG Piata Sudului Aplica fara CV | |
Operational Risk Specialist @ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
Tehnician Electronist cu/fara experienta- ONG - Piata Sudului Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (213) |
Raporteaza eroarea la