Sourcer Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Sourcer Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Ce trebuie sa stii:

    -Gestionarea proiectelor cu grad de complexitate ridicat in relatie cu categoria/ categoriile de achizitii de care este responsabil, cu scopul de a obtine valoarea cea mai buna pentru companie, ca urmare a procesului de achizitii;
    -Reduceri de costuri;
    -Negociere termeni si conditii cat mai avantajoase pentru companie;
    -Lead time;
    -Incadrarea in bugetul alocat;
    -Rezultate audit.

    Responsabilitati

    -Organizeaza si deruleaza procese de achizitii end-to-end in conformitate cu Politica si Regulile de Achizitii;
    -Contribuie la dezvoltarea & imbunatatirea strategiei categoriei pentru care este responsabil;
    -Asigura alinierea la strategia globala si executarea locala a oricarei strategii privind categoriile de achizitii globale/ locale;
    -Asigura realizarea obiectivelor/ Indicatorilor de Performanta si indeplinirea cerintelor de raportare;
    -Asigura aplicarea celor mai performante metode si instrumente (de ex.: Demand Planning, Demand Shaping, Design-to-Cost, Total Cost of Ownership);
    -Identifica nivelurile de reducere si optimizare a costurilor pentru categoriile definite si analiza nivelurilor de optimizare privind cererile de achizitii si specificatiile corespunzatoare (Demand Shaping);
    -Monitorizeaza si evalueaza performanta furnizorilor, colecteaza feedback de la clientii interni;
    -Sprijina Managerii de Sourcing Globali in implementarea initiativelor de achizitii/ tranzactiilor cu furnizorii;
    -Gestioneaza situatiile cu furnizorii (in cazul existentei unor probleme de calitate, cantitate, de respectarea termenilor si conditiilor contractuale);
    -Asigura monitorizarea activa a contractelor si gestionarea solicitarilor de modificare a contractelor in vigoare.

    Alte informatii

    Ce trebuie sa ai/stii:

    -Studii superioare;
    -Cel putin 5 ani de experienta in domeniul achizitiilor, experienta suplimentara reprezinta un avantaj;
    -Experienta juridica reprezinta un avantaj;
    -Gandire strategica;
    -Abilitati de negociere excelente;
    -Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
    -Fluenta in limba engleza scrisa si vorbita;
    -Cunostinte extinse cu privire la piata categoriilor de achizitii relevante;
    -Cunostinte ridicate de utilizarea calculatorului (Windows, Office);
    -Cunostinte bune de utilizarea ERP (Oracle, SAP);
    -Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)