Gala Premiilor Revistei CARIERE 2023 „ OAMENI CARE NE INSPIRĂ”
Sourcer Achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Sourcer Achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.06.2023 |
Job remote: | Hybrid-Mixt (Partially Remote) |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Ce trebuie sa stii:
-Gestionarea proiectelor cu grad de complexitate ridicat in relatie cu categoria/ categoriile de achizitii de care este responsabil, cu scopul de a obtine valoarea cea mai buna pentru companie, ca urmare a procesului de achizitii;
-Reduceri de costuri;
-Negociere termeni si conditii cat mai avantajoase pentru companie;
-Lead time;
-Incadrarea in bugetul alocat;
-Rezultate audit.
-Organizeaza si deruleaza procese de achizitii end-to-end in conformitate cu Politica si Regulile de Achizitii;
-Contribuie la dezvoltarea & imbunatatirea strategiei categoriei pentru care este responsabil;
-Asigura alinierea la strategia globala si executarea locala a oricarei strategii privind categoriile de achizitii globale/ locale;
-Asigura realizarea obiectivelor/ Indicatorilor de Performanta si indeplinirea cerintelor de raportare;
-Asigura aplicarea celor mai performante metode si instrumente (de ex.: Demand Planning, Demand Shaping, Design-to-Cost, Total Cost of Ownership);
-Identifica nivelurile de reducere si optimizare a costurilor pentru categoriile definite si analiza nivelurilor de optimizare privind cererile de achizitii si specificatiile corespunzatoare (Demand Shaping);
-Monitorizeaza si evalueaza performanta furnizorilor, colecteaza feedback de la clientii interni;
-Sprijina Managerii de Sourcing Globali in implementarea initiativelor de achizitii/ tranzactiilor cu furnizorii;
-Gestioneaza situatiile cu furnizorii (in cazul existentei unor probleme de calitate, cantitate, de respectarea termenilor si conditiilor contractuale);
-Asigura monitorizarea activa a contractelor si gestionarea solicitarilor de modificare a contractelor in vigoare.
Ce trebuie sa ai/stii:
-Studii superioare;
-Cel putin 5 ani de experienta in domeniul achizitiilor, experienta suplimentara reprezinta un avantaj;
-Experienta juridica reprezinta un avantaj;
-Gandire strategica;
-Abilitati de negociere excelente;
-Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
-Fluenta in limba engleza scrisa si vorbita;
-Cunostinte extinse cu privire la piata categoriilor de achizitii relevante;
-Cunostinte ridicate de utilizarea calculatorului (Windows, Office);
-Cunostinte bune de utilizarea ERP (Oracle, SAP);
-Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim.
- Abonament medical
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la