Coordonator Administrativ – centru educațional

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Coordonator Administrativ – centru educațional active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    -Experiență lucru în echipă;
    - Abilități de comunicare excelente și atitudine pozitivă;
    - Organizare foarte bună;
    - Dorința de implicare, de a învăța în mod constant și de a-i ajuta pe ceilalți (colegi, părinți, elevi);
    - Empatie;
    - Răbdare;
    - Cunosterea limbii engleze - nivel avansat (obligatoriu);
    - Cunoștințe foarte bune de Word, Excel, folosire email.

    Responsabilitati

    - Supervizare și confirmare înscrieri cursuri;
    - Menținerea legăturii apropiate cu elevii și părinții referitor la înscrieri, evoluție cursuri etc.;
    - Implicare în diverse evenimente ce își propun promovarea imaginii;
    - Contactarea și menținerea relațiilor cu reprezentanții școlilor din zonă;
    - Susținere de prezentări de tip Open Days pentru părinți și elevi;
    - Urmărește contractele cu furnizorii (ex: apă, fructe, telefonie, pază etc) și diverse achiziții;
    - Se ocupă de documentele administrative și contabile;
    - Verifică și menține ordinea și curățenia zilnică în spațiul școlii.

    Alte informatii

    Program full-time:
    Marti – Vineri 12:00-20:00
    Samabata: 08:00 – 16:00

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4600 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (60)