Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Beauty Consultant
This job is no longer active!View all jobs Notino activeView all jobs Beauty Consultant active on Hipo.roView all jobs Internet - eCommerce active on Hipo.roView all jobs Sales active on Hipo.ro |
Employer: | Notino |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 29.08.2023 |
Remote work: | On-site |
Notino, una dintre cele mai importante companii europene de e-commerce din industria frumuseții din Europa.
Fondat în 2004, Notino s-a impus rapid ca un magazin online de încredere pentru cosmetice, parfumuri și produse de îngrijire personală.
Căutăm consultanți de beauty pentru Notino!
Angajăm un nou coleg, pentru o experiență plăcută în lucrul cu clienții magazinului nostru din București! Căutăm o persoană care iubește business-ul nostru, care are un mindset antreprenorial și, de preferat, experiență în vânzarea produselor cosmetice sau a parfumurilor. Totuși, cel mai important aspect vizat de noi este ca persoana respectivă să fie atentă la nevoile clientului și să facă întotdeauna un mic pas în plus, pentru acesta.
Ce așteptăm din partea ta?
• Abilități excelente de comunicare – atitudinea prietenoasă și entuziasmul sunt aspecte deosebit de importante.
• Interes real față de produsele cosmetice și parfumuri, pentru ca munca ta să fie cât mai agreabilă, dar și pentru a oferi clienților cea mai bună îndrumare.
• Încredere în propria persoană, responsabilitate și diligență – vrem să știm că ne putem baza unii pe alții.
• Un aspect plăcut – nu este vorba nici de proporțiile corpului, nici de make-up, ci de o impresie bună, per total.
• Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional – pentru a-i putea ajuta pe clienții străini care ne trec pragul zi de zi.
• Experiența anterioară în cadrul unui magazin cu profil similar poate constitui un avantaj.
Care vor fi responsabilitățile tale?
• Recomandarea activă a unor produse, în concordanță cu nevoile clienților.
• Servirea clienților la casă – distribuirea comenzilor din e-shop, ajutor în privința plății, soluționarea reclamațiilor.
• Recepționarea bunurilor din depozitul central; procesarea operațiunilor de mentenanță în depozit și alte sarcini fizice, prin natura lor, din „backstage“.
• Operațiuni la casa de marcat.
• Lucrul cu software-ul intern și cu tehnologia, în general – nu trebuie să fii o fire tehnică, însă te vrem neînfricat în utilizarea unui computer sau a altor dispozitive. :-)
Ce îți oferim?
• Sistem motivant de recompensare.
• O echipă grozavă, dinamică, formată din oameni prietenoși; un mediu de lucru plăcut.
• Training regulat, atât pentru produse, cât și pentru dezvoltarea abilităților de vânzare; dezvoltare personală.
• Locul de muncă: București
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Consultant Financiar Aplica fara CV | |
Booking Holdings Romania - Learning & Development Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la