Analist Servicii Client (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Client (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 22.06.2023
    Job remote: Hybrid-Mixt (Partially Remote)
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    -Studii superioare tehnice / economice;
    -Engleza-avansat; Franceza - mediu;
    -Bune cunostinte de operare PC: MS Office;
    -Persoana organizata, riguroasa, cu capacitate de anticipare si prioritizare;
    -Excelente abilitati de comunicare si relationare;
    -Capacitate de analiza/sinteza, autonomie, capacitate de a lucra in echipa si in transvers;
    -Capacitate de gestionare a timpului de lucru, gandire structurata, spirit de echipa.

    Responsabilitati

    -Ofera raspunsuri concrete si solutii pertinente cererilor clientilor / prospectilor Dacia, Renault si Nissan, pentru fidelizarea acestora si a celor care au achizitionat vehicule noi, vehicule de ocazie si piese de schimb din reteaua autorizata, cu scopul de a dezvolta o legatura directa si puternica intre Grupul Renault Romania si clientii sai;
    -Transmite raspunsuri comerciale pertinente la toate cererile clientilor / prospectilor (cereri de informatii, reclamatii, sugestii, etc) Dacia, Renault si Nissan, in scopul asigurarii satisfactiei clientilor si imbunatatirii imaginii de marca.

    Alte informatii

    Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa