Coordonator Clienti Cheie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Coordonator Clienti Cheie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta anterioara relevanta in B2B -> initierea, semnarea si administrarea unor portofolii de Persoane Juridice cu activitate in Retail, in zona de credite de consum/carduri;
    Experiență și cunoștințe profesionale relevante intr-o activitate similara;
    Capacitate de coordonare, lucru in echipa, bune cunostinte in zona digitala;
    Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare;
    Abilități de comunicare și relaționare interpersonală, de negociere si vânzare;
    Capacitatea de rezolvare promptă a problemelor și de prioritizare a obiectivelor-țintă, planificate;
    Onestitate, responsabilitate, proactivitate, dinamism și orientare spre rezultate;
    MS Office;
    Limba engleză - minim nivel mediu;
    Permis auto (categoria B);
    Disponibilitate la deplasari in afara localitatii.

    Responsabilitati

    Ce vei face, pe scurt

    Prospecta piața in vederea identificării și semnării de contracte de colaborare cu persoane juridice, in vederea promovarii produselor bancare de retail catre clientii acestora;
    Contacteaza telefonic (cold calling) persoanele responsabile/administratori in vederea initierii relatiei de business;
    Stabileste intalniri in vederea initierii si semnarii contractelor de colaborare cu Partenerii Strategici ai Bancii;
    Urmareste activ procesul de promovare/vanzare si revine periodic catre factorii de decizie ai companiilor in vedere initierii, mentinerii si dezvoltarii relatiei de afaceri;
    Ofera suport comerciantilor din portofoliul sau si asigura training angajatilor acestuia in vederea promovarii si vanzarii produselor bancare;
    Dupa caz, asigura inrolarea Comerciantilor in Platforma online a bancii prin care sunt introduse solicitarile de credit ale clientilor acestora (credite de consum/carduri de credit);
    Dezvolta functionalitatea Platformei cu noi optiuni in vederea optimizarii serviciilor si fluxurilor stabilite;
    Viziteaza cu o frecventa stabilita locatiile Comerciantilor din portofoliul alocat;
    Monitorizeaza si asigura indeplinirea obiectivelor lunare stabilite de Banca;
    Intocmeste periodic/la cerere, rapoarte de vanzari si situatii specifice activitatii desfasurare.

    Alte informatii

    Ce primesti:

    Flexibilitate
    · program de lucru flexibil (teren vs birou);
    · decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim 1 zi/saptamana;
    · hybrid la noi e ceva firesc!

    Echilibru viață personală/viața profesională

    · pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
    · zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
    · birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
    · zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
    · zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
    · asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
    · asigurare împotriva accidentelor – depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
    · seminarii de wellbeing – îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare

    · 13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
    · sustinere financiară pentru evenimente speciale;
    · costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
    · tichete de masă.

    Training și dezvoltare

    · program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
    · un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
    · plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
    · acces la nenumărate sesiuni de training online;
    · abonament la Bookster, un prieten apropiat;
    · o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi

    Toate CV-urile sunt păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactaţi pentru interviu. Ne-am bucura să te numeri printre ei.

    Succes!

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania, sectiunea Cariere.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (216)