Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
OPERATOR CALL CENTER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bright Communication active.Vezi toate job-urile OPERATOR CALL CENTER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bright Communication |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.06.2023 |
Remote work: | On-site |
Bright Communication activeaza pe piata de servicii Contact Center, furnizand pentru clienti importanti din piata locala si internationala o gama variata de servicii precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie si, cel mai important serviciu din portofoliul nostru – „orice are nevoie clientul!” 😊
Cerinte
Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca:
ai peste 6 luni experienta in vanzari;
detii excelente abilitati de vanzare si negociere;
comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active;
iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client
ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți.
ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient
Descrierea jobului si responsabilitati:
identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare
cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător.
promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite
folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului
In schimb, Bright Communication iti ofera:
bonuri de masa
schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului
contract pe perioada nedeterminata
program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza
weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere
training si programe interne de dezvoltare profesionala
spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).
- Bonus de performanta
- Bonus anual
- Al 13-lea salariu
- Training-uri
- Cursuri
- Laptop
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center Aplica fara CV | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (198) |
Raporteaza eroarea la