OPERATOR CALL CENTER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bright Communication active.


Vezi toate job-urile OPERATOR CALL CENTER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Bright Communication
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bright Communication activeaza pe piata de servicii Contact Center, furnizand pentru clienti importanti din piata locala si internationala o gama variata de servicii precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie si, cel mai important serviciu din portofoliul nostru – „orice are nevoie clientul!” 😊

    Cerinte

    Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca:
    ai peste 6 luni experienta in vanzari;
    detii excelente abilitati de vanzare si negociere;
    comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active;
    iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client
    ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți.
    ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient

    Responsabilitati

    Descrierea jobului si responsabilitati:
    identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare
    cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător.
    promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite
    folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului

    Alte informatii

    In schimb, Bright Communication iti ofera:
    bonuri de masa
    schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului
    contract pe perioada nedeterminata
    program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza
    weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere
    training si programe interne de dezvoltare profesionala
    spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Bonus anual
    • Al 13-lea salariu
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Laptop
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (198)