Specialist Salarizare / Payroll

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romanian Software active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare / Payroll active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • IT Software
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.03.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.

    Cerinte

    ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Specialist Salarizare / Payroll.

    • Activitate: hibrid
    • Sediu: zona Obor, sector 2, Bucuresti

    Cerinte:
    • Experienta minimum 3 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum;
    • Cunostinte de operare a pachetului MS Office – in special .xls;
    • Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare;
    • Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial;
    • Studii superioare finalizate;
    • Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.

    Responsabilitati

    • Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
    • Operarea popririlor/reţinerilor pe statele de plată în baza hotărârilor judecătoreşti;
    • Intocmirea statelor de plata;
    • Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale;
    • Intocmirea situatiei pentru plata drepturilor salariale si transmiterea corecta si la timp catre departamentul de Contabilitate;
    • Realizarea rapoartelor specifice domeniului.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Desfasurarea activitatii in sistem hibrid;
    • Pachet de beneficii flexibil gestionat in aplicatia Benefit;
    • In luna in care iti aniversezi ziua de nastere ai o zi libera platita si primesti un bonus, ca sa te rasferti cum iti place; :)
    • Vouchere de vacanta pentru fidelitate;
    • Traininguri si plan de cariera pe termen lung;
    • Daca vii la birou, poti sa stai la o ceasca de cafea sau ceai cu colegii. Bautura e din partea casei; :)
    • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation si board game-uri;
    • Un mediu placut si prietenos, cu oameni talentati si pasionati de HR Tech.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (141)