Assistant Manager Depozit Stefanestii de Jos

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager Depozit Stefanestii de Jos active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Assistant Manager depozit pentru clientul sau, lider pe piata de unelte si scule manuale si electrice. Infiintata de peste douăzeci de ani, compania este in dezvoltare, chiar si in anii de criza si-au crescut in mod dinamic cota de piata atat in Europa cat si in Asia. Cu o retea logistica profesionala, incluzand centre moderne de logistica si distributie, puncte de tranzit si depozite mari, compania asigura depozitarea si livrarea eficienta a produselor catre clienti din intreaga lume.

    Locatie: Stefanestii de Jos (se asigura transport de la Piata Charles de Gaulle, Piata Presei Libere si Pod Baneasa)

    Program de lucru in 2 ture: 06:00-14:00/ 14:00-22:00

    Candidatul ideal:
    - Studii medii/ superioare finalizate;
    - 2-3 ani experienta pe un post similar;
    - Cunoștințe operare Ms Office (Word, Excel);
    - Cunostinte operare in SAP reprezinta un mare avantaj;
    - Cunostinte de limba Engleza la nivel conversational;
    - Seriozitate si responsabilitate;
    - Capacitate de a respecta termene;
    - Excelente abilitati de comunicare (scris si verbal);
    - Lucru in echipa dar si individual.

    Responsabilitati

    - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii;
    - Procesarea comenzilor, verificarea stocului, facturarea si emiterea de documentelor de transport;
    - Verificarea cantitativa si calitativa a produselor in urma receptionarii;
    - Printarea etichetelor conform cantitatii;
    - Supravegherea activitatilor din depozitului, la indrumarea sefului de depozit;
    - Participa la inventarierea produselor, anuala sau ceruta express
    - Responsabil cu pastrarea legaturii cu firmele de curierat ;
    - Emiterea, verificarea documentelor privind livrarea produselor (awb-uri transportatori, avize si facturi);
    - Responsabil cu programarile pentru medicina muncii;
    - Responsabil cu stocul bunurilor consumabile, si comandarea acestora;
    - Receptionarea documentelor si transmiterea catre departamentul specific
    - Raspunde de pastrarea/arhivarea electronica/ pe suport hartie a diferitelor documente (declaratii si rapoarte periodice catre institutiile abilitate ale statului, rapoarte statistice, etc).

    Alte informatii

    Pachet de beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Bonus in functie de rezultat;
    - Bonuri de masa (30 lei/zi);
    - Abonament medical la “Medlife";
    - Contract de munca pe durata nedeterminata cu o perioada de 3 luni de proba.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (260)