Senior Auditor

This job is no longer active!

View all jobs Antal International active


View all jobs Senior Auditor active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: Antal International
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 19.06.2023
    Remote work: Hybrid
    Short company description

    We are experts in the global search and selection industry - we work with professional and managerial talent worldwide. Utilizing an extensive international network to carry out cross border work allows us to bring a truly unique approach to the recruitment sector.

    Antal Bucharest was established in 2003, via Irina Vasile, as one of the oldest master franchisees, and has enjoyed a continuous presence in the market and internationally.

    Year after year, our office was locally nominated as Top Profit & Top Revenue in Bucharest as well as among the Top 5 Executive Recruitment agencies in Romania for its area of business, also winning the Best Service Quality Prize of Romanian Franchise National Association.

    Antal Bucharest office, as a master franchisee, has launched since 2003 till today other sub franchised offices in across Romania and is willing to expand, continuously.

    We have made a number of 3.791 placements, since 2003 till today, all of key experts, mid and top roles, out of them 56% are locally based and the rest, internationally.

    Requirements

    Participarea împreună cu membrii echipei la efectuarea de teste specifice de audit.

    Efectuarea verificărilor pentru obținerea informațiilor relevante în procesul de audit.

    Lucrul cu supervizorul direct la diferite rapoarte și proiecte.

    Documentarea verificărilor efectuate prin pregătirea fișierelor de lucru.

    Formularea și prezentarea constatărilor de audit către coordonatorul misiunii de audit.

    Implicarea în dezvoltarea, implementarea și actualizarea procedurilor profesionale ale companiei.

    Participarea la implementarea și actualizarea software-ului de audit.

    Implicarea în procesul de pregătire pe loc a juniorilor și asistenților în timpul misiunilor efectuate.

    Călătorii și deplasări pentru întâlnirea cu clientul acolo unde se află acesta.

    Responsibilities

    Licență în Economie sau într-un domeniu similar.

    Minimum 3 ani de experiență în audit financiar și contabilitate într-un rol similar.

    Nivel avansat de cunoștințe de limba engleză (atât scris, cât și vorbit).

    Disponibilitate pentru călătorii și ore de lucru prelungite la sediul clientului.

    Experiența de auditor stagiar sau auditor financiar este preferată.

    Căutăm candidați cu abilități excelente de lucru rapid în Excel și cu experiență în domeniu, precum și abilități personale cum ar fi curiozitatea, atenția la detalii, spiritul de cercetare, scepticismul, răbdarea și adaptabilitatea pentru a satisface cel mai bine nevoile job-ului.

    Other info

    Pachet salarial:

    Salariu 1.200 - 1.500 euro net/lună
    Concediu de odihnă 22 de zile/an
    Tichete de masă 30 lei/zi
    Abonament medical Regina Maria pentru angajat și copil/copii (dacă este cazul)
    Pensie voluntară 150 lei/lună
    Cadou de Paște/Crăciun pentru angajat și copil/copii
    Cadou de ziua de naștere
    Bonusuri ocazionale în funcție de rezultatele economice ale companiei

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (95)