EXPERT ACHIZIȚII

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.


Vezi toate job-urile EXPERT ACHIZIȚII active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi?
    Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.

    Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect

    Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.

    Cerinte

    • Nivel studii: superioare profil (economic/tehnic);
    • Nivel experiență: 3-5 ani;
    • Limba engleză: nivel intermediar;
    • Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
    • Abilități soft: responsabilitate, capacitatea de a lucra în echipă, comunicare;
    • Permis auto: categoria B.

    Responsabilitati

    • Tratarea nevoilor de achiziții prin aplicarea de proceduri de achiziții, respectiv organizarea și derularea procedurilor de atribuiri ale contractelor;
    • Organizarea procedurilor de achiziție pentru produse, servicii sau lucrări în conformitate cu procedurile organizației și legislația în vigoare, în vederea asigurării cadrului contractual;
    • Definirea sau modificarea, după caz, a clauzelor contractuale;
    • Întocmirea documentului justificativ privind selecția furnizorului;
    • Întocmirea raportului de evaluare a ofertelor;
    • Completarea documentației de achiziție;
    • Evaluarea candidaturii și ofertei, solicitarea clarificărilor, dacă este cazul, și întocmirea documentelor aferente procedurii;
    • Avizarea documentelor aferente procedurii de achiziție;
    • Încheierea contractului/acordului-cadru/actului adițional elaborat în sistem;
    • Introducerea contractului/acordului-cadru/actului adițional/cotației în sistem.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Apa Nova Bucuresti >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (30)