Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
EXPERT ACHIZIȚII
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile EXPERT ACHIZIȚII active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.04.2023 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
• Nivel studii: superioare profil (economic/tehnic);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel intermediar;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Abilități soft: responsabilitate, capacitatea de a lucra în echipă, comunicare;
• Permis auto: categoria B.
• Tratarea nevoilor de achiziții prin aplicarea de proceduri de achiziții, respectiv organizarea și derularea procedurilor de atribuiri ale contractelor;
• Organizarea procedurilor de achiziție pentru produse, servicii sau lucrări în conformitate cu procedurile organizației și legislația în vigoare, în vederea asigurării cadrului contractual;
• Definirea sau modificarea, după caz, a clauzelor contractuale;
• Întocmirea documentului justificativ privind selecția furnizorului;
• Întocmirea raportului de evaluare a ofertelor;
• Completarea documentației de achiziție;
• Evaluarea candidaturii și ofertei, solicitarea clarificărilor, dacă este cazul, și întocmirea documentelor aferente procedurii;
• Avizarea documentelor aferente procedurii de achiziție;
• Încheierea contractului/acordului-cadru/actului adițional elaborat în sistem;
• Introducerea contractului/acordului-cadru/actului adițional/cotației în sistem.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Sourcing Solution Expert Hybrid | |
Business Process Management Expert Hybrid | |
SAP QlikSense Expert Hybrid | |
Vezi job-uri similare (30) |
Raporteaza eroarea la