Evenimentele de carieră chiar fac diferența! Iată ce spun participanții noștri!
Senior Business Sales Advisor
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.Vezi toate job-urile Senior Business Sales Advisor active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.05.2023 |
Job remote: | On-site |
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
• Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute;
• Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
• Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
• Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
• Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
• Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
Scopul postului:
Sa atinga obiectivele de vanzare si satisfacerea cerintelor clientilor de business cu profesionalism
Gestioneaza relatiile cu clientii din portofoliul alocat pentru a creste vanzarile si profitabilitatea fiecarui client
Actioneaza in calitate de consultant de digitalizare: ghideaza clientii cum sa se foloseasca de tehnologie pentru ca afacerile acestora sa creasca profitabil si sustenabil.
Responsabilitati principale:
Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone catre clientii potentiali si existenti in scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului pe segmentul business .
Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date (SFA, CRM, CM, LPS, verificarea integritatii, completarea contractului si a actelor aditionale, facturarea si completarea certificatului de garantie, completarea contractului de transfer de responsabilitate).
Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii existenti despre produse si servicii, preturi, conditii de livrare , conditiile contractuale, termenul de garantie si suportul tehnic, respectand procedurile de colaborare cu alte canale de distributie in vigoare si inregistrand fincare interactiune in CRM.
Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism. Dezvolta relatiile cu clientii Business cu care interactioneaza si isi creeaza un networking personal. Gestioneaza eficient bazele de clienti business alocati lui si urmareste evolutia fiecarui cont in sensul de a propune in permanenta cele mai potrivite solutii de comunicare si cost efficiency.
Preia si trimite in service produsele achizitionate de client.
Se asigura ca sunt respectate programarile de business si preia cu prioritate solicitarile de orice fel ale clientilor.
Se asigura ca solicitarile de orice natura ale clientilor Business sunt rezolvate la prima interactiune sau face follow up pentru rezolvare indiferent de segmentarea interna a acestor clienti.
Este in permanenta la curent cu informatile sau serviciile business nou aparute si se asigura ca acestea sunt cunoscute si de restul personalului.
Manifesta disponibilitate totala si constanta in a testa impreuna cu clientii si a furniza toate informatiile necesare despre functionarea si utilizarea produselor si serviciilor Vodafone.
Respecta regulile de ofertare (achizitie si retentie), politica de risk assessement si politicile financiare legate de facturare, plati servicii si produse, garantii.
Se asigura ca echipamentele IT care ii sunt puse la dispozitie pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii de Business Advisor sunt permanent functionale.
Competente, cunostinte si experienta:
Diploma Liceu: esential
Diploma universitara: preferabil
Permis de conducere auto- Categoria B
Alte cursuri de pregatire si atestate (cunostinte speciale necesare;
Preferabil in IT&C, Vanzari/Retail
1 – 2 ani vechime in vanzari: esential
Certificari tehnice/profesionale necesare:
Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala si negociere
Engleza fluent
Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail
Atitudine pozitiva si orientata catre client
Cunostiinte specifice despre industria telecom
Bune abilitati si cunostiinte de vanzare
Raporteaza eroarea la