Senior Business Sales Advisor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Senior Business Sales Advisor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Scopul postului:

    Sa atinga obiectivele de vanzare si satisfacerea cerintelor clientilor  de business cu profesionalism 
    Gestioneaza relatiile cu clientii din portofoliul alocat pentru a creste vanzarile si profitabilitatea fiecarui client
    Actioneaza in calitate de consultant de digitalizare: ghideaza clientii cum sa se foloseasca de tehnologie pentru ca afacerile acestora sa creasca profitabil si sustenabil.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:


    Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone catre clientii potentiali si existenti in scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului pe segmentul business . 
    Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date (SFA, CRM, CM, LPS,  verificarea integritatii, completarea contractului si a actelor aditionale, facturarea si completarea certificatului de garantie, completarea contractului de transfer de responsabilitate).
    Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre  clientii existenti despre produse si servicii, preturi, conditii de livrare , conditiile contractuale, termenul de garantie si suportul tehnic, respectand procedurile de colaborare cu alte canale de distributie in vigoare si inregistrand fincare interactiune in CRM.
    Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism.  Dezvolta relatiile cu clientii Business cu care interactioneaza si isi creeaza un networking personal. Gestioneaza eficient bazele de clienti business alocati lui si urmareste evolutia fiecarui cont in sensul de a propune in permanenta cele mai potrivite solutii de comunicare si cost efficiency.
    Preia si trimite in service produsele achizitionate de client.
    Se asigura ca sunt respectate programarile de business si preia cu prioritate solicitarile de orice fel ale clientilor.
    Se asigura ca solicitarile de orice natura ale clientilor Business sunt rezolvate la prima interactiune sau face follow up pentru rezolvare indiferent de segmentarea interna a acestor clienti.
    Este in permanenta la curent cu informatile sau serviciile business nou aparute si se asigura ca acestea sunt cunoscute si de restul personalului.
    Manifesta disponibilitate totala si constanta in a testa impreuna cu clientii si a furniza toate informatiile necesare despre functionarea si utilizarea  produselor  si serviciilor Vodafone.
    Respecta regulile de ofertare (achizitie si retentie), politica de risk assessement si politicile financiare legate de facturare,  plati servicii si produse, garantii.
    Se asigura ca echipamentele IT care ii sunt puse la dispozitie pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii de Business Advisor sunt permanent functionale.

    Alte informatii

    Competente, cunostinte si experienta:

    Diploma Liceu: esential
    Diploma universitara: preferabil
    Permis de conducere auto- Categoria B
    Alte cursuri  de pregatire si atestate (cunostinte speciale necesare;
    Preferabil in  IT&C, Vanzari/Retail 
    1 – 2 ani vechime in vanzari: esential


    Certificari tehnice/profesionale necesare: 

    Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala si negociere 
    Engleza fluent
    Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail
    Atitudine pozitiva si orientata catre client
    Cunostiinte specifice despre industria telecom
    Bune abilitati si cunostiinte de vanzare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (192)