Administrator Credite Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Administrator Credite Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.11.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
    Experința relevanta în administrarea creditelor acordate clienților IMM / Corporate; Cunoștințe privind fluxurile operaționale aferente produselor și serviciilor bancare - reprezintă un avantaj;
    Limba Engleza – nivel cel putin mediu;
    Bun utilizator al MS Office (Word, etc), bune abilitați de operare in Excel;
    Persoană de încredere, responsabilă, integră și obiectivă, o gandire analitică, cu atenție la detalii;
    Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare;
    Persoană energică, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse;
    Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor.

    Responsabilitati

    Redactarea contractelor de credit, de garanție și acte adiționale;
    Monitorizarea creditelelor, angajamentelor și garanțiilor;
    Procesarea utilizărilor/ rambursărilor ulterior verificării documentelor și conform aprobării; Înregistrarea, în sistemul informatic al Băncii a termenilor facilității de credit.

    Alte informatii

    Echilibru viata personala/viata profesionala

    - pana la 30 de zile de concediu de odihna/an, in functie de experienta de lucru;
    - zile libere platite pentru evenimente speciale din viata ta;
    - birthday off – zi libera pentru a-ti celebra aniversarea cu cei dragi;
    - zi libera pentru evenimente personale neprevazute;
    - zi libera pentru examene – suntem alaturi pentru performanta ta;
    - asigurare medicala – pentru ca un simplu abonament medical nu acopera intotdeauna nevoile de sanatate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piata;
    - asigurare impotriva accidentelor– depasim împreuna chiar si momentele cele mai dificile;
    - seminarii de wellbeing– ii aducem pe specialisti sa iti dea cele mai bune informatii.

    Avantaje financiare

    - 13 salarii/an, indiferent cand te alaturi echipei (calculat pro rata);
    - sustinere financiara pentru evenimente speciale;
    - costuri preferentiale la servicii si produse bancare;
    - tichete de masă.

    Training si dezvoltare

    - program de integrare – ca sa te simti in largul tau chiar daca nu ai lucrat inca in sistemul bancar;
    - un Buddy dedicat – cei mai experimentati si entuziasti colegi te vor insoti si indruma in primele saptamani alaturi de noi;
    - plan de training – stabileste cu managerul tau ce traseu de invatare ti se potriveste;
    - acces la nenumarate sesiuni de training online;
    - abonament la Bookster, un prieten apropiat;
    - o platforma interna de comunicare, sa poti comunica si informal cu colegii tai.

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania, sectiunea Cariere.

    Succes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (54)