Responsabil SSM

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Responsabil SSM active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Sibiu
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.08.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    - Utilizarea MS Office la nivel avansat;
    - Cunostinte legislatie in vigoare;
    - Cursuri de aprofundare a legislatiei privind securitatea si sanatatea in munca;
    - Capacitatea de a intelege obiectivele, de a identifica obstacolele si de a implementa solutii alternative;
    - Initiativa cu o abordare orientata spre rezultate;
    - Abilitati organizationale, abilitatea de a prioritiza activitatile in functie de nevoile companiei;
    - Abilitati de lider si excelente abilitati interpersonale;
    - Abilitati de lucru in echipa si coordonare a sarcinilor.

    Responsabilitati

    - Intocmeste documentatia necesara obtinerii diverselor avize si autorizatii;
    - Asigura controlul privind respectarea reglementarilor legislative in vigoare privind Securitatea si Sanatatea in Munca, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului de catre toti angajatii;
    - Intocmeste necesarul de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM;
    - Intocmeste planuri de prevenire si protectie compus din masuri tehnice, sanitare, organizatorice si de alta natura, bazat pe evaluarea riscurilor, pe care sa il aplice corespunzator conditiilor de munca specifice unitatii;
    - Intocmeste programul anual de protectie a muncii, organizeaza si amenajeaza punctele de prim-ajutor din interiorul intregii societati;
    - Efectueaza controalele interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora;
    - Asigura intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si instruirea tuturor lucratorilor pentru aplicarea lui;
    - Stabileste zonele care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, precum si tipul de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor legale;
    - Tine evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare si a posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si / sau control psihologic periodic;
    - Monitorizeaza functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca;
    - Verifica starea de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta;
    - Elaboreaza tematici pentru toate fazele de instruire, stabileste periodicitatea adecvata pentru fiecare loc de munca, asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite;
    - Asigura efectuarea instruirii si informarii personalului in probleme de Protectia Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului;
    - Tine evidenta echipamentelor de munca si urmareste ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente;
    - Intocmeste planul de interventie in vederea Prevenirii si Stingerii Incendiilor pentru toate punctele de lucru din firma;
    - Reprezinta societatea in relatiile cu organele de control, autoritatile locale si nationale si urmareste realizarea masurilor dispuse de catre acestea;
    - Efectueaza auditurile interne la nivelul societatii si reprezinta societatea in relatiile cu auditorii externi.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - pachet salarial atractiv;
    - bonusuri de performanta;
    - masa asigurata
    - cazare ( in cazul in care se obteaza pentru acest lucru).

    Puncte de lucru: santiere de constructii pentru proiectele de infrastructura urbana din Timisoara, Arad, Sibiu (cale ferata, autostrada).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (13)