Material Trainee

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Flex Romania active.


Vezi toate job-urile Material Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Flex Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.06.2023
    Remote work: On-site

    Responsabilitatile rolului:

    • Plaseaza si monitorizeaza comenzile de materiale catre furnizori si replanifica livrarile cu furnizorii;
    • Comunica cu furnizorii pentru a obtine informatii despre produse sau servicii cum ar fi preturi, disponibilitate si conditii de livrare;
    • Negociaza cu furnizorii pretul si conditiile de livrare si escaladeaza la nevoie;
    • Verifica corectitudinea facturilor furnizorilor pe baza comenzilor lansate. Aproba facturile pentru plata;
    • Se asigura ca materialele blocate la receptie din cauza de discrepanta se rezolva in timp , in conformiate cu termenul stabilit intern;
    • Urgenteaza livrarile catre utilizatori;
    • Analizeaza inventarul si pregateste rapoarte de risc pentru managementul materialelor in exces si expirate;
    • Poate solicita cotatii, examina oferte, negocia contracte si selecta furnizori;
    • Este interfata cu clientii si furnizorii pentru a asigura atit livrarile cit si obtinerea celui mai bun pret pe piata;
    • Escaladeaza eventualele probleme in achizitionarea materilelor in conformitate cu procesul de escaladare;
    • Dezvolta bune relatii cu furnizorii;
    • Urmareste stocurile/comenzile de materiale pentru evitarea excesului si indicele de rulare a stocurilor;
    • Participa la implementarea schimbarilor tehnice initiate de client / furnizor in conformitate cu procedurile in vigoare;
    • Monitorizeaza performatelor furnizorilor;
    • Acorda suport departamentului SDE in cazul unor probleme de calitate a materialelor;
    • Initiaza si urmareste inchiderea procesului de livrare (inclusiv recuperarea costurilor suplimentare) in conditii de urgenta (PFA);
    • Propune si participa la Kaizen (in ceea ce priveste sau nu aria sa de responsabilitate);
    Aptitudini necesare:
    • Studii superioare in domeniul tehnic sau economic;
    • Limba Engleza nivel mediu;
    • Cunostinte de operare PC: MS Office.
    • 6-12 luni experienta in achizitii materiale;
    • Preferabil cunostinte in utilizarea sistemelor IT-ERP.
    • Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
    • Atentie la detalii;
    • Abilitati de lucru in echipa;
    • Capacitate de a obtine rezultate intr-un mediu dinamic