43 la suta dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Material Trainee
Angajator: | Flex Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Responsabilitatile rolului:
- Plaseaza si monitorizeaza comenzile de materiale catre furnizori si replanifica livrarile cu furnizorii;
- Comunica cu furnizorii pentru a obtine informatii despre produse sau servicii cum ar fi preturi, disponibilitate si conditii de livrare;
- Negociaza cu furnizorii pretul si conditiile de livrare si escaladeaza la nevoie;
- Verifica corectitudinea facturilor furnizorilor pe baza comenzilor lansate. Aproba facturile pentru plata;
- Se asigura ca materialele blocate la receptie din cauza de discrepanta se rezolva in timp , in conformiate cu termenul stabilit intern;
- Urgenteaza livrarile catre utilizatori;
- Analizeaza inventarul si pregateste rapoarte de risc pentru managementul materialelor in exces si expirate;
- Poate solicita cotatii, examina oferte, negocia contracte si selecta furnizori;
- Este interfata cu clientii si furnizorii pentru a asigura atit livrarile cit si obtinerea celui mai bun pret pe piata;
- Escaladeaza eventualele probleme in achizitionarea materilelor in conformitate cu procesul de escaladare;
- Dezvolta bune relatii cu furnizorii;
- Urmareste stocurile/comenzile de materiale pentru evitarea excesului si indicele de rulare a stocurilor;
- Participa la implementarea schimbarilor tehnice initiate de client / furnizor in conformitate cu procedurile in vigoare;
- Monitorizeaza performatelor furnizorilor;
- Acorda suport departamentului SDE in cazul unor probleme de calitate a materialelor;
- Initiaza si urmareste inchiderea procesului de livrare (inclusiv recuperarea costurilor suplimentare) in conditii de urgenta (PFA);
- Propune si participa la Kaizen (in ceea ce priveste sau nu aria sa de responsabilitate);
- Studii superioare in domeniul tehnic sau economic;
- Limba Engleza nivel mediu;
- Cunostinte de operare PC: MS Office.
- 6-12 luni experienta in achizitii materiale;
- Preferabil cunostinte in utilizarea sistemelor IT-ERP.
- Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
- Atentie la detalii;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Capacitate de a obtine rezultate intr-un mediu dinamic
Raporteaza eroarea la