Coordonator Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Coordonator Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 05.10.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate, de preferabil in Marketing
    • Experienta minim 3 ani in domeniul managementului de brand, preferabil in FMCG
    • Capacitate de gestionare si analiza a unui volum mare de informatii si capacitatea de a-si stabili ordinea de prioritati astfel incat sa-si duca la indeplinire corect si la timp toate sarcinile ce-i revin.
    • Capacitatea de a lucra in echipe cross-functionale, de a coordona oameni, de a comunica cu claritate si empatie indiferent de nivelul ierarhic sau relatia de lucru in companie. .
    • Cunostinte utilizare PC(Word,Excel,utilizare mail,etc.)
    • Putere de lucru, afinitate cu brandul pe care il conduce
    • Capacitate de a lua decizii corecte in baza unor analize.
    • Disponibil de a lucra in program telemunca si disponibilitate la deplasari.
    • Creativ, inspirational, strategic
    • Persoana reprezentativa, comunicativa

    Responsabilitati

    • Responsabil pentru dezvoltarea, planificarea si implementarea planului de marketing, in stransa corelatie cu planul de vanzari . Se asigura ca in implementarea planului de marketing, brandul este inteles si executat corect, atat in elementele sale formale cat si in cele strategice, de pozitionare.
    • Formuleaza, propune si aproba cu membrii board-ului obiectivele cantitative si calitative de performanta a brandului, incluzand obiective de marketing, comunicare, customer experience, impact in vanzari
    • Identifica nevoia de intelegere a pietei, canalelor de vanzari si consumatorilor, propunand in acest sens si coordonand activitati de cercetare de piata, audit retail, vizite de piata, etc.
    • Coordoneaza toate activitatile de brand si trade marketing in linie cu bugetul si planurile agreate.
    • Coordoneaza toti furnizorii implicati in procesul de executie a planului de marketing si este responsabil pentru bugetul de marketing, cheltuielile si raportarea ce decurg din executia planului.
    • Analizeaza, monitorizeaza si coreleaza indicatorii de vanzari nationale, indicatorii de marketing, precum si cei de customer experience
    • Coordoneaza orice lansare de produs nou/relansare, inclusiv demersurile de setare a ambalajelor, formatelor adecvate canalelor si setare a pretului – in functie de segmentul de clienti si de competitorii din piata.
    • Monitorizeaza în mod constant performanța față de obiectivele companiei și obiectivele convenite și, atunci când este necesar, propune si implementeaza măsuri care sa duca la atingerea obiectivelor
    • Este principalul ambasador de brand in companie, asigurandu-se ca brandul este inteles, preferat si promovat de catre angajatii companiei.
    • Mentine o relatie constanta, eficienta si optima cu echipele interne si cu furnizorii externi, pentru a asigura implementarea eficientă a pachetelor, instrumentelor, metodelor de lucru și soluțiilor stabilite.
    • Coordoneaza proiectele din aria sa de activitate cu scopul de a inspira echipele de vanzari, astfel încât aceastea să atingă obiectivele stabilite și să crească afacerea cu profitabilitate susținută pe termen lung.
    • Negociaza / participa la negocierea relatiilor de parteneriat si a conditiilor comerciale de parteneriat cu noi canale de vanzari.



    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    8000 - 10500 RON NET / luna
    Ramnicu Valcea,