Manager Marketing
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
• Studii superioare finalizate, de preferabil in Marketing
• Experienta minim 3 ani in domeniul managementului de brand, preferabil in FMCG
• Capacitate de gestionare si analiza a unui volum mare de informatii si capacitatea de a-si stabili ordinea de prioritati astfel incat sa-si duca la indeplinire corect si la timp toate sarcinile ce-i revin.
• Capacitatea de a lucra in echipe cross-functionale, de a coordona oameni, de a comunica cu claritate si empatie indiferent de nivelul ierarhic sau relatia de lucru in companie. .
• Cunostinte utilizare PC(Word,Excel,utilizare mail,etc.)
• Putere de lucru, afinitate cu brandul pe care il conduce
• Capacitate de a lua decizii corecte in baza unor analize.
• Disponibil de a lucra in program telemunca si disponibilitate la deplasari.
• Creativ, inspirational, strategic
• Persoana reprezentativa, comunicativa
• Responsabil pentru dezvoltarea, planificarea si implementarea planului de marketing, in stransa corelatie cu planul de vanzari . Se asigura ca in implementarea planului de marketing, brandul este inteles si executat corect, atat in elementele sale formale cat si in cele strategice, de pozitionare.
• Formuleaza, propune si aproba cu membrii board-ului obiectivele cantitative si calitative de performanta a brandului, incluzand obiective de marketing, comunicare, customer experience, impact in vanzari
• Identifica nevoia de intelegere a pietei, canalelor de vanzari si consumatorilor, propunand in acest sens si coordonand activitati de cercetare de piata, audit retail, vizite de piata, etc.
• Coordoneaza toate activitatile de brand si trade marketing in linie cu bugetul si planurile agreate.
• Coordoneaza toti furnizorii implicati in procesul de executie a planului de marketing si este responsabil pentru bugetul de marketing, cheltuielile si raportarea ce decurg din executia planului.
• Analizeaza, monitorizeaza si coreleaza indicatorii de vanzari nationale, indicatorii de marketing, precum si cei de customer experience
• Coordoneaza orice lansare de produs nou/relansare, inclusiv demersurile de setare a ambalajelor, formatelor adecvate canalelor si setare a pretului – in functie de segmentul de clienti si de competitorii din piata.
• Monitorizeaza în mod constant performanța față de obiectivele companiei și obiectivele convenite și, atunci când este necesar, propune si implementeaza măsuri care sa duca la atingerea obiectivelor
• Este principalul ambasador de brand in companie, asigurandu-se ca brandul este inteles, preferat si promovat de catre angajatii companiei.
• Mentine o relatie constanta, eficienta si optima cu echipele interne si cu furnizorii externi, pentru a asigura implementarea eficientă a pachetelor, instrumentelor, metodelor de lucru și soluțiilor stabilite.
• Coordoneaza proiectele din aria sa de activitate cu scopul de a inspira echipele de vanzari, astfel încât aceastea să atingă obiectivele stabilite și să crească afacerea cu profitabilitate susținută pe termen lung.
• Negociaza / participa la negocierea relatiilor de parteneriat si a conditiilor comerciale de parteneriat cu noi canale de vanzari.
Raporteaza eroarea la