43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Office Administrator
Angajator: | Hays Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Cerinte
- Experienta in domeniul administrativ 2-3 ani;
- Nivel avansat de limba engleza;
- Disponibilitate pentru a învăța procese noi, într-un mod eficient și rapid;
- Disponibilitate și deschidere pentru dezvoltare, încercarea de noi proiecte și sarcini;
- Abilități considerabile de comunicare, scris și verbale;
- Spirit cu inițiativă și atitudine proactivă;
- Tool-uri utilizate - Excel si SAP- reprezinta un avantaj.
- Preluarea apelurilor telefonice de la furnizori/diverse persoane și redirecționarea acestora către persoana de interes;
- Responsabil cu toate facilitățile din cadrul biroului și plasarea comenzilor atunci când este necesar, cum ar fi papetărie, produse ce ţin de bucătărie;
- Menținerea contactului cu furnizorii externi, personalul administrativ al clădirii și proprietarul clădirii;
- Evaluarea potențialilor noi furnizori ai biroului;
- Responsabil cu instruirea trimestrială în domeniul protecției muncii, conform inspectorului pentru protecția muncii;
- Coordonarea activităților și a evenimentelor interne;
- Imprimarea facturilor din sistem (SAP), primirea, sortarea și arhivarea;
- Păstrarea unei evidențe anuale în Excel cu toate facturile emise.
Raporteaza eroarea la