Office Administrator

Angajator: Hays Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Experienta in domeniul administrativ 2-3 ani;
    - Nivel avansat de limba engleza;
    - Disponibilitate pentru a învăța procese noi, într-un mod eficient și rapid;
    - Disponibilitate și deschidere pentru dezvoltare, încercarea de noi proiecte și sarcini;
    - Abilități considerabile de comunicare, scris și verbale;
    - Spirit cu inițiativă și atitudine proactivă;
    - Tool-uri utilizate - Excel si SAP- reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor telefonice de la furnizori/diverse persoane și redirecționarea acestora către persoana de interes;
    - Responsabil cu toate facilitățile din cadrul biroului și plasarea comenzilor atunci când este necesar, cum ar fi papetărie, produse ce ţin de bucătărie;
    - Menținerea contactului cu furnizorii externi, personalul administrativ al clădirii și proprietarul clădirii;
    - Evaluarea potențialilor noi furnizori ai biroului;
    - Responsabil cu instruirea trimestrială în domeniul protecției muncii, conform inspectorului pentru protecția muncii;
    - Coordonarea activităților și a evenimentelor interne;
    - Imprimarea facturilor din sistem (SAP), primirea, sortarea și arhivarea;
    - Păstrarea unei evidențe anuale în Excel cu toate facturile emise.