System Analyst Commissioning

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile System Analyst Commissioning active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Rolul postului

    Responsabil privind implementarea in LITE corect si la timp a schemelor de comisioanare pentru canalele de vanzare alocate;
    Pregateste si prezinta analiza de impact financiar si de fezabilitate tehnica pentru toate modificarile aduse schemei de comisionare;
    Se asigura ca aplicatia de comisionare (LITE) este stabila si consistenta prin implicarea in proiecte tehnice si de lansari de produse care au un impact asupra sistemului de comisionare;
    Se implica activ in actualizarea si testarea in procesul de migrare sau upgrade al aplicatiei, tine legatura cu Grupul cu privire la toate noutatile necesare aducerii aplicatiei pentru o buna functionare

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale

    Implementeaza in aplicatia de calcul LITE corect, complet si fara intarzieri schemele de comisioanare pentru canalele de distributie alocate, mentinand un inalt nivel de profesionalism;
    Raspunde tichetelor venite de la membrii echipei de comisionare  sau de la agentii de vanzari in termenele agreate;
    Participa activ in cadrul proiectelor care au un potential impact asupra sistemului de comisionare prin identificarea, analizarea si implementarea eficienta a schimbarilor aduse de aceste proiecte; Comunica clar si concis detaliile proiectului tuturor factorilor interesati
    Analizeaza modificarile propuse atat din punct de  vedere al fezabilitatii tehnice cat si din punct de vedere al logicii de business;
    Negociaza cu celelalte departamente includerea propriilor recomandari din punct de vedere tehnic;
    Are o buna intelegere a strategiei si a produselor comisionate pentru a putea indeplini rolul de consultanti pe zona schemelor de comisionare;
    Se asigura ca sistemul de comisionare este updatat conform schemelor de comisionare pe baza tichetelor realizate de catre analistii de comisionare
    Dezvolta diferite modele financiare si ofera date legate de aria de comisionare pentru a sustine luarea deciziilor de business din punct de vedere tehnic;
    Implementeaza diferite sisteme de control in procesul de calcul al comisioanelor pt a asigura auditabilitatea calculelor;

    Alte informatii

    Competențe, cunoștințe și experiență: 

    Minim 1 an experienta in departament Finance/ Tehnic;
    Gandire analitica si atentie la detalii
    Eficienta in rezolvarea situatiilor de business
    Abilitati de planificare si prioritizare a activitatilor;
    Abilitati de a livra rezultate la nivelul asteptat precum si de a lucre sub presiune;
    Dezvoltare workflow-uri in Alteryx, cunostinte Excel, Acces, SQL
    Cunostinte avansate Java, Big Query, Data Fusion
    Orientare spre invatare rapida, cunoastere in detaliu a serviciilor comisionate;
    Abilitati foarte bune de comunicare cu departamentele implicate in comisionare
    Experienta in industria Telecom constituie un avantaj
    Experienta in analiza financiara (facultative);
    Limba engleza.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (390)