Responsabil administrativ parc auto

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Responsabil administrativ parc auto active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2023
    Remote work: On-site
    Cerinte

    Profilul căutat:
     Absolvent(ă) de minim studii medii, studiile cu diplomă de licență de lungă durată, a unei instituții de învățământ superior de preferat (Transporturi), reprezintă un avantaj;
     Experiență pe un post similiar în domeniul administrativ / logistic / parc auto de minim 3 ani.
     Cunoștințe aprofundate de legislație rutieră și reglementări în domeniul auto;
     Permis de conducere categoria B;
     Experiență în operare sisteme telematice/monitorizare prin GPS reprezintă un avantaj
     Abilități dе identificare rapidă a nevoilor interne și oferirea dе răspunsuri eficiente și prompte
     Capacitate dе lucru în echipă în mod eficient, contribuind pozitiv la realizarea rezultatelor.
     Persoană proactivă, organizată, dinamică, orientată spre rezultate.
     Cunoștințe solide dе utilizare MS Office (Excel, Power Point, Outlook).

    Responsabilitati

     Asigură buna funcționare a parcului auto și îl încadrează în prevederile legislației în vigoare, în ceea ce privește siguranța rutieră (inclusiv ITP, RCA, CASCO, rovinieta)
     Administrează sistemul GPS
     Calculează și urmărește consumul de combustibil și întocmește rapoarte specifice
     Administrează relația cu furnizorii de servicii de reparatie și revizie a parcului auto
     Administrează contractele de leasing și de utilități;
     Gestioneaza relatia cu furnizorii acredidati pentru a obtine / prelungi autorizațiile ISCIR, si asigura se evidenta clara si in termene legale a autorizatiilor;
     Coordonează și asigură buna desfășurare a tuturor activităților sediului din punct de vedere administrativ și logistic (amenajare, reparații, mentenanță aer condiționat, ventilo-convectoare etc.)
     Gestioneaza relatia cu furnizorii care asigura mentenanța echipamentelor de depozit – stivuitoare, transpalete
     Asigură aprovizionarea cu materiale de curățenie, igienico-sanitare, dupa caz.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (79)