Specialist Compensatii si beneficii

Angajator: EximBank
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EximBank se implica in sustinerea economiei romanesti functionand ca o banca universala prin activitatea specifica unei banci comerciale - corporate si retail, cat si ca agent al statului – prin intermediul EximBank sunt distribuite in economie fondurile alocate de la bugetul de stat pentru sprijinirea mediului de afaceri romanesc.

    De la infiintare, EximBank si-a construit cu tenacitate succesul devenind una dintre cele mai valoroase companii romanesti. A deschis firmelor romanesti cai strategice catre tarile lumii, a incheiat parteneriate cu companii solide, facilitate de abilitatea EximBank de a inova, de a se adapta la cerintele clientilor si de a furniza solutii financiare complete.

    Valorile care ne ghideaza in tot ce facem vin din zeci de ani de experienta si sunt parte din organizatia noastra. Acestea ne ajuta sa fim, in fiecare zi, mai buni decat am fost ieri. Pentru clientii nostri si pentru noi.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Cel puţin 2 ani experienţă în domeniul resurselor umane, de preferat în zona de compensaţii si beneficii;
    • Principiile si practicile sistemelor de recompensare;
    • Bună cunoaştere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
    • Capacitate de analiză, evaluare şi corelare a datelor şi a informaţiilor;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Spirit de echipă.

    Responsabilitati

    • Participa la studiile salariale anuale, ofera suport in analiza si interpretarea rezultatelor si face recomandari în conformitate cu strategia si obiectivele Directiei de Resurse Umane;
    • Sustine dezvoltarea, implementarea si administrarea programului de evaluare a posturilor pentru a asigura competitivitatea externa si echitatea interna la nivel de companie;
    • Se asigura ca politicile de compensatii si beneficii sunt in conformitate cu reglementarile legale pentru a preveni orice neconcordanta cu legislatia in vigoare;
    • Isi actualizeaza permanent cunostintele in domeniul pentru a fi la curent cu legislatia in vigoare si cu tendintele de piata;
    • Ofera asistenta de specialitate in materie de compensatii si beneficii.