HR Generalist

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.

    Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

    Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.

    Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.

    Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.

    Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu GI Group Holding!

    Vrei să afli mai multe despre GI Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!

    Cerinte

    Gi Group este in cautarea unui HR Generalist pentru partenerul sau, o companie ce oferă servicii de transport și logistică în industria auto, electronica, retail și modă.

    Locatie: Chiajna Ilfov (transport asigurat de la Pacii / sau decontare pentru combustibil)

    Program de lucru: luni – vineri 7:00-15:30 sau 8:30-17:00


    Cerinte:

    · Experienta intr-o pozitie similara de minim 1 an sau disponibilitatea de a invata foarte rapid;
    · Cunoasterea legislatiei;
    · Limba engleza - nivel avansat;
    · Operare PC, MS Office (Word, Excel), email – OutLook, SAP este un avantaj;
    · Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa;
    · Abilitati de comunicare si analiza.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    · Coordoneaza activitatile de recrutare / inchidere contracte, beneficii pentru angajati si mentine legatura pe aceste teme cu partenerii externi;
    · Centralizeaza si intocmeste rapoartele lunare privind salariatii ( evidenta ,prezenta, deplasari, adeverinte, bonusuri, etc );
    · Ofera suport angajatilor privind drepturile contractuale;
    · Participa activ la intalniri interne cu Echipa de Management local respectiv International;
    · Defineste si actualizeaza constant documentatia privind politicile interne;
    · Defineste un calendar anual si coordoneaza evenimentele interne adresate angajatilor (team building, traininguri, expozitii, evenimente speciale)
    · Coordoneaza activitati marketing interne (publicatii intranet).

    Alte informatii

    Beneficii:

    · Pachet salarial atractiv;
    · Accesare programe training intern;
    · Posibilitati reale de avansare;
    · Tichete de masa in valoare de 25 lei / zi lucrata;
    · Abonament medical;
    · Al 13 lea salariu;
    · Transport asigurat de la Pacii sau decontare combustibil in valoare de 350 lei/luna.


    Daca sunteti interesati de aceasta oportunitate de angajare va invitam sa aplicati la acest anunt