Ofiter bancar frauda carduri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Exim Banca Românească active.


Vezi toate job-urile Ofiter bancar frauda carduri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Exim Banca Românească
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EximBank este o banca romaneasca, infiintata in 1992, avand ca actionar majoritar statul roman.

    Din ianuarie 2023, EximBank a devenit o banca universala de top, dupa preluarea Bancii Romanesti, ocupand pozitia 8 in clasamentul bancilor dupa activele administrate.

    Misiunea noastra este sa crestem prosperitatea in Romania, sa construim parteneriate durabile pentru bunastarea sociala si performanta economica a clientilor nostri. Iar pentru aceasta trebuie sa fim constanti si ambitiosi si sa fim dispusi noi insine sa crestem.

    Romania creste cu NOI!

    #mandrucalucrezlaEximBancaRomaneasca

    Cerinte

    Ofiter bancar frauda carduri
    Directia Carduri/Departament Operatiuni Carduri/Serviciul Contabilitate,Dispute,Fraude

    Cerintele postului
    • Educatie:studii superioare cu profil economic
    • Limbi straine:limba engleza la nivel incepator/mediu– scris, vorbit, citit
    • Experienta profesionala:experienta in activitatea bancara/ carduri de minimum 2 ani
    • Abilitati/ cunostinte specializate:
    - abilitati IT (MSWord, Excel, Powerpoint etc) nivel avansat cunoasterea reglementarilor BNR privind activitatea carduri
    - cunoasterea Reglementari internationale privind activitatea de emiterea si acceptare la plata a cardurilor VISA/MasterCard
    • Competente:
    - comunicare verbala si in scris
    - abilitati numerice (lucrul cu cifre)
    - capabil sa lucreze din proprie initiativa
    - adaptabilitate la schimbare (acceptare idei noi, rezolvare solicitari multiple, incertitudini si ambiguitati)
    - capacitate de analiza a datelor
    - capacitate de concentrare si atentie la detalii
    - capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele
    - capacitate de identificare si rezolvare a problemelor

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale

    • Monitorizeaza si urmareste prevenirea fraudelor prin intermediul sistemului de frauda din aplicatia de frauda existenta, introducerea de parametrii si alerte, trimiterea de SMS-uri, contactarea clientilor si blocarea cardurilor in vederea prevenirii eventualelor tranzactii frauduloase si informeaza sucursala emitenta a cardului BROM asupra rezultatului investigatiei privind tranzactiile nerecunoscute de catre posesori de carduri;
    • Verifica instiintarile de risc si frauda furnizate de organizatiile internationale de carduri. Concepe, solicita si analizeaza noi rapoarte de activitate privitoare la activitatea cu carduri in vederea crearii unor noi scenarii de frauda si informeaza in timp util managementul Departamentului despre fraudele in activitatea cu carduri pentru a decide impreuna cu managementul masuri corecte pentru situatiile aparute. Propune solutii de prevenire, stopare si rezolvare a fraudelor;
    • Acorda suport ofiterului de refuzuri la plata (chargeback) cu privire la cazurile de frauda pentru care clientii initiaza refuzuri la plata; furnizeaza informatii cu privire la interpretarea imaginilor video precum si a acuratetii semnaturilor de pe chitante pentru tranzactiile efectuate la comercianti etc si in analiza tranzactiilor de tip refund;
    • Monitorizeaza si gestioneaza incidentele in care in ATM-urilor sucursalelor se gasesc carduri blank si sprijina sucursala cu toate informatiile necesare pentru identificarea cardurilor ce au fost utilizate;
    • Raporteaza catre MasterCard in fiecare luna daca s-au inregistrat sau nu tranzactii frauduloase; Raporteaza tranzactiile frauduloase zilnic/lunar/trimestrial conform procedurii in vigoare si in functie de solicitarile primite;
    • Solutioneaza adresele oficiale primite de la autoritati si pune la dispozitia acestora toate informatiile necesare respectand termenul legal de raspuns;
    • Colaboreaza in toate proiectele, implementarile si modificarile de produse si servicii cu carduri. in ceea ce priveste aspectele de risc si frauda legate de activitatea cu carduri cu departamentele conexe implicate sau cu furnizorul aplicatiei in house.Coopereaza cu organizatiile internationale VISA si MasterCard pentru solutionarea cazurilor aparute;





    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (53)