43 la suta dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Ofiter bancar frauda carduri
EximBank se implica in sustinerea economiei romanesti functionand ca o banca universala prin activitatea specifica unei banci comerciale - corporate si retail, cat si ca agent al statului – prin intermediul EximBank sunt distribuite in economie fondurile alocate de la bugetul de stat pentru sprijinirea mediului de afaceri romanesc.
De la infiintare, EximBank si-a construit cu tenacitate succesul devenind una dintre cele mai valoroase companii romanesti. A deschis firmelor romanesti cai strategice catre tarile lumii, a incheiat parteneriate cu companii solide, facilitate de abilitatea EximBank de a inova, de a se adapta la cerintele clientilor si de a furniza solutii financiare complete.
Valorile care ne ghideaza in tot ce facem vin din zeci de ani de experienta si sunt parte din organizatia noastra. Acestea ne ajuta sa fim, in fiecare zi, mai buni decat am fost ieri. Pentru clientii nostri si pentru noi.
Ofiter bancar frauda carduri
Directia Carduri/Departament Operatiuni Carduri/Serviciul Contabilitate,Dispute,Fraude
Cerintele postului
• Educatie:studii superioare cu profil economic
• Limbi straine:limba engleza la nivel incepator/mediu– scris, vorbit, citit
• Experienta profesionala:experienta in activitatea bancara/ carduri de minimum 2 ani
• Abilitati/ cunostinte specializate:
- abilitati IT (MSWord, Excel, Powerpoint etc) nivel avansat cunoasterea reglementarilor BNR privind activitatea carduri
- cunoasterea Reglementari internationale privind activitatea de emiterea si acceptare la plata a cardurilor VISA/MasterCard
• Competente:
- comunicare verbala si in scris
- abilitati numerice (lucrul cu cifre)
- capabil sa lucreze din proprie initiativa
- adaptabilitate la schimbare (acceptare idei noi, rezolvare solicitari multiple, incertitudini si ambiguitati)
- capacitate de analiza a datelor
- capacitate de concentrare si atentie la detalii
- capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele
- capacitate de identificare si rezolvare a problemelor
Responsabilitati principale
• Monitorizeaza si urmareste prevenirea fraudelor prin intermediul sistemului de frauda din aplicatia de frauda existenta, introducerea de parametrii si alerte, trimiterea de SMS-uri, contactarea clientilor si blocarea cardurilor in vederea prevenirii eventualelor tranzactii frauduloase si informeaza sucursala emitenta a cardului BROM asupra rezultatului investigatiei privind tranzactiile nerecunoscute de catre posesori de carduri;
• Verifica instiintarile de risc si frauda furnizate de organizatiile internationale de carduri. Concepe, solicita si analizeaza noi rapoarte de activitate privitoare la activitatea cu carduri in vederea crearii unor noi scenarii de frauda si informeaza in timp util managementul Departamentului despre fraudele in activitatea cu carduri pentru a decide impreuna cu managementul masuri corecte pentru situatiile aparute. Propune solutii de prevenire, stopare si rezolvare a fraudelor;
• Acorda suport ofiterului de refuzuri la plata (chargeback) cu privire la cazurile de frauda pentru care clientii initiaza refuzuri la plata; furnizeaza informatii cu privire la interpretarea imaginilor video precum si a acuratetii semnaturilor de pe chitante pentru tranzactiile efectuate la comercianti etc si in analiza tranzactiilor de tip refund;
• Monitorizeaza si gestioneaza incidentele in care in ATM-urilor sucursalelor se gasesc carduri blank si sprijina sucursala cu toate informatiile necesare pentru identificarea cardurilor ce au fost utilizate;
• Raporteaza catre MasterCard in fiecare luna daca s-au inregistrat sau nu tranzactii frauduloase; Raporteaza tranzactiile frauduloase zilnic/lunar/trimestrial conform procedurii in vigoare si in functie de solicitarile primite;
• Solutioneaza adresele oficiale primite de la autoritati si pune la dispozitia acestora toate informatiile necesare respectand termenul legal de raspuns;
• Colaboreaza in toate proiectele, implementarile si modificarile de produse si servicii cu carduri. in ceea ce priveste aspectele de risc si frauda legate de activitatea cu carduri cu departamentele conexe implicate sau cu furnizorul aplicatiei in house.Coopereaza cu organizatiile internationale VISA si MasterCard pentru solutionarea cazurilor aparute;
Raporteaza eroarea la